hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - noe digg til kvelden!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 noe digg til kvelden!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/09/2005 :  19:58:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Sitter og er syk etter å ha noe godt å spise, lei av å knaske på tørre brødskiver og annet ordinært!

Noen som har noe godt å anbefale? innen godteri-frukter/fruktretter-is :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 25/09/2005 :  21:21:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Smash! namnam..eller kjøp en pose pomfri, stek pomfrien- legg på noen skiver ost noen sekunder før pomfrien er ferdig og voilà: Pomfri m/ost.. ser og høres helt grusomt ut men smaker åååh så godt!
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 25/09/2005 :  21:29:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
gele!! med vanlije krem er god trøst
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/09/2005 :  21:43:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Popcorn. :-) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/09/2005 :  21:56:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nachos Tortilla med smelta ost! Det er så digg:)

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 25/09/2005 :  22:30:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
En boks med frukt coctail, tøm i en skål med masse kremfløte på, det er jammi det =)
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  00:15:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
i kategorien fruktretter: eplefristelse (tror jeg det er det kalles); epler i biter, havregryn, sukker, kanel og smør i ildfast form. Kan "steikes" i mikroen, eller i steikeovnen (vet ikke hvor lenge...men sånn ca til smøret er smelta og eplebitene er myke). Spises ved siden av is, eller med krem med vaniljesaus til. Nam-nam

Ellers er jo eggedosis vledig enkelt å lage, om enn kanskje litt søtt med for mye. Men putt oppi litt frukt, så hjelper det. Spesielt godt med appelsin i, syns jeg, men vet ikke om det er så mange som er enige med meg.
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  10:41:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Eggedosis og rips er jo bare helt himmelsk..
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  23:24:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
det eplegreiene dine Batta virket knaskens ;)!

Christine26: eggedosis og rips som i sammen?

kjøpte meg vanilje is(sørlands is selvsagt), og strødde på non-stop og peanøtter, usunt og godt :)!

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  00:11:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
det eplegreiene dine Batta virket knaskens ;)!

Christine26: eggedosis og rips som i sammen?

kjøpte meg vanilje is(sørlands is selvsagt), og strødde på non-stop og peanøtter, usunt og godt :)!

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

"eplegreiene" er kjempegodt, ja. Blitt masse av det i det siste, da vi har hatt en stygg eplesesong i høst (ser ikke fine ut, men smaker godt)

Eggedosis og rips har jeg ikke smakt, men ser for meg det er ganske godt, ja. Blir jo det samme som med appelsin; søtt og syrlig sammen er godt. Og, Anne, ja, det skal spises sammen, men ripsen (evt annen frukt) has oppi etter at man har pisket eggedosisen
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  10:22:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
ja, kjøpte en MASSE norske epler i går :) Veldig gode de der! Tørket eple er også godt! samt tørkede bananer!

lenge siden jeg har smakt eggedosis, så husker ikke helt hvordan det smaker, bare at det var ganske søtt :)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  16:17:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg går å knasker på knaskerøtter. Hva med pannekaker! Eller vafler! eller brownies! eller lapper! det meste går fort å lage med slike 1-2-3poser. Eller lag deg egen guacemole og kjøp en store pose tortillas.
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 27/09/2005 :  16:26:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Psst... Du glemte å strø Oboy/Nesquik pulver over=P

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  16:54:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Plukk litt friske og modne bær (f.eks. bringebær, rips, jordbær, blåbær osv.) og ha dem i en bolle. Hell vaniljesaus/eggedosis over! Det er himmelsk det!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

popo

Skrevet - 27/09/2005 :  16:56:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Arme riddere er godt, noen som har smakt det?
Er kjempe digg, så her kommer min oppskrift....

2 egg
ca 1-2 dl sukker =Blades sammen
4-5 dl melk

Ta noen loffe skiver, legg i en bolle etc. og hell blandingen over.
Når loffe skivene er skikkelig "våte", steker du dem i panna med en del smør. Viktig med en del smør, pga salt smaken og de blir sprø.

ved siden av loffeskivene bruker du rød saus. Pose hvor du bare blander med vann. Kjøp gjerne frossne jordbær, tin de opp og mix det i sausen...

nam-nam...

PS: Oppskriften tar jeg på øyemål, men regner med at den funker slik jeg har skrevet også...
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  16:57:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
mh.. stekt eple med kanel og sirup det er digg! og en pose salt sild(godis)
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.