hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags sport driver du med, utenom hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva slags sport driver du med, utenom hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/09/2005 :  18:28:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hva slags idrett driver du med, utenom hest?

Selv driver jeg med styrketrening, sykkel (terreng), telemarkski og løping.

www.hestene.no

Ina_R

Norway

Skrevet - 25/09/2005 :  18:39:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Driver på med skyting jeg, kjempegøy..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/09/2005 :  18:59:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingenting

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 25/09/2005 :  19:53:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Hest

Har ikke tid til så mye annet...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/09/2005 :  19:56:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Pleide å spille fotball, savner det litt ;)! Har ikke noen å spille med/spille på lag med her jeg bor nå.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 25/09/2005 :  20:29:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg har spilt håndball, fotball og gått på svømming..
Men nå driver jeg bare med squash (artig og god trening) og litt aerobic.

Dvs jeg driver med aerobic når jeg bare får kommet meg i gang igjen..Ting tar litt tid med Guro innimellom

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/09/2005 :  21:44:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ingenting. Har spilt håndball i 8 år, fotball i 6 år og svømming i x-antall år. :-) Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  00:10:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
ikkeno... men jeg prøver å jogge et par ganger i uka Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  13:49:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Trener styrke og kick-off (kampsportinnspirert aerobic), og kjører telemark om vinteren. Har drevet med klassisk- og moderne ballett tidligere, men nå er det ikke tid til det lenger, savner det skikkelig.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

StallSolgren

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  23:04:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStallSolgren  Send %s1% en ICQ meldingStallSolgren  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStallSolgren  Svar med kopi av melding
Hell mæst på me hæsta men tar mæ ti tell dansing en gång i uka =)
~Christin,Granly Rigel & Silverstone~ Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  23:14:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Går turer med hundene mine, that`s it :o) Hestne tar store deler av tiden foruten hus, hjem og tenåringsdatter ;o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2005 :  23:30:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hadde planer om å begynne på yoga her, men så ble jeg så lat at jeg ikke giddet :P Kommer sikkert til å ende opp som de på "Tufte IL"..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  00:14:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
før gikk jeg på volleyball, dansing, håndball, tegning og tennis, men søuttet i en etter en ting etterhvert som ridning ble "the one and only" tror hestene opptar oss for mye :\ jeg blir nok også som disse tufte il folka ja.. grøss :|

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  00:26:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe...tufte il, det er meg om noen år, ja...Skulle hatt ei skikkelig sprek venninne, eller en skikkelig sprek type som kunne dratt meg med ut, for jeg syns det er kjempegøy å være ute i skog og mark, og syns det er helt greit å både gå tur, gå på ski, jogge...jeg kommer meg bare ikke ut døra uten litt drahjelp.

Gikk på hest og friluftslivslinje på fhs i fjor, og tror faktisk jeg fikk øynene opp for at friluftsliv kan være gøy likevel (slutta i min tid i speideren fordi jeg ikke kunne fordra alle turene med sekk på ryggen og våte telt). Selv en uke på ski i fjellet, med 6 netter i telt (halvparten av dem med våt sovepose), klarte ikke å skremme meg helt av...tar meg selv i å sitte og misunne folka som er med i 71'nord. Selv om jeg vet at det kan være helt jævlig når det står på, savner jeg det faktisk litt (det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si før jeg begynte på fhs i fjor, nei)
Gå til toppen av siden

Lisa&Boy

» VIP

Skrevet - 28/09/2005 :  18:24:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kaninhopping =p Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  19:14:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pleide å spille håndball, men ble ikke noe lag i år så...

Nå trener jeg bare litt på arena...

ellers så har jeg egentlig ikke tid til så mye annet enn ninni =)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.