hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva slags sport driver du med, utenom hest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva slags sport driver du med, utenom hest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ullsokken

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  18:55:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg er glad i å gå tur på fjellet eller i skogen, så lenge det ikke er snø. Om vinteren står jeg litt på snowboard, aker (med livet som innsats).

Dreiv med håndball for noen år siden, men valgte å slutte med dette for å bruke mer tid på hesteinteressen.

Det gikk plutselig opp for meg at jeg egentlig er litt lat.

Om jeg får utvide spørsmålet til å gjelde idrett og sport, kan jeg legge til fiske og båt.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 01/10/2005 :  00:52:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Ehm, jeg glemte visst litt ut at jeg i grunnen er helt snowboardfrelst så lenge det er snø om vinteren *woops*
Pluss at jeg går litt på bortoverski også :)

Guro ~sånn en god nordmann som er født med ski på beina *kanskje ikke heelt det da men*

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  11:43:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Om jeg får utvide spørsmålet til å gjelde idrett og sport, kan jeg legge til fiske og båt.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Bare sleng med både sport og idrett! Begge deler kan være så mangt, det er opp til hver enkelt hva som er sport og hva som ikke er det!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  22:03:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
litt fotball,sykling,rulleskøyter,slalom og masse mere!

- Jasmine og Ponniene -
Redigert av - LilleMint den 01/10/2005 22:04:57 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 01/10/2005 :  23:30:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med data-trykking? Jeg blir iallefall trett i høyrearmen her jeg sitter flere timer daglig.... =)
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  02:07:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva med data-trykking? Jeg blir iallefall trett i høyrearmen her jeg sitter flere timer daglig.... =)

Opprinnelig postet av TORHILD

Kalles antydninger til musesyke...anbefales ikke.
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  02:20:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
spilte hhånmdball i noen år før jeg pådro meg en kneskade, og fikk ikke lov å spille mer, synd igrunn....det var så artig...så nå driver jeg kun med hesten...
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  12:35:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg er en reser med motorsaga, teller dette som idrett eller sport..?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  11:43:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er en reser med motorsaga, teller dette som idrett eller sport..?

Opprinnelig postet av Ullsokken

Hva med sportsidrett?

www.hestene.no Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 04/10/2005 :  18:21:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg drev på med fotball, volleyball, innebandy, slalom, snowboard, bortover ski, og jobbet på S.A.T.S.
Nå tildags er det bare hest, bleieskifting, skyting, tur i skog og mark, og ski :)

How strange, that so often, it all seems worth it.

Redigert av - beat den 06/10/2005 09:08:18 Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  22:44:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg spilte fotball i 10 år ( savner det nå, prøvde å holde ut, men hadde rett og slett ikke tid), danser klassisk, tåspiss,jazz og moderne (ikke til å unngå siden jeg går danselinja) om vinteren så er det langrenn og slalom/snowboard.Kunne gjerne gjort alt, hadde bare døget vært noen timer lenger!
Mvh Silje Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 07/10/2005 :  18:30:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg spilte håndball før for ganske lenge siden, men det var ikke noe for meg. Var ikke så flink, men man fikk kondis av det da. Det gjorde man! Kondisen var bedre før i tida!

Ellers er jeg glad i danse. Gikk på dansing i fjor, men så ble jeg litt lei. Kanskje ikke av dansinga, men.. ja..

Og så pleier jeg å reise til hovden i vinterferien å stå på slalom. Snowboard er ikke noe jeg får til.. hehe

OG så har jeg min skjønne "lille" golden retriever, som jeg pleier å gå tur med hver dag, eller i hvertfall nesten. Pappa går også litt tur med han.

Og så skal jeg begynne på aerobic igjen. Og så har jeg veldig lyst til å begynne med Pilates eller Yoga, men det er ikke noe i nærheten her. Orker ikke å reise så langt for å begynne med det. Og så tar jeg turen innom treningstudio, kanskje 3-5 ganger i året!

Redigert av - siljemarie den 07/10/2005 21:50:07 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.