hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Flere som ønsker seg en sånn.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Flere som ønsker seg en sånn.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

susanne

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  00:00:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hehe jo den var jo tøff den, men slenger meg på det med at det går fint ann å lage den selv med litt fantasi og en gummimatte:P
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  09:27:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Jeg synes den var smart..
Hesten min roter utover høye..!=P
Så det hadde vert kjekt med en sånn, så hadde jeg slippet alt det rotet og da hadde jeg vist at hesten min har fått spist nåkk=]
Trukke jeg har greid å lage en sånn.:! hehe

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Gledi:-)

» VIP

Skrevet - 07/10/2005 :  15:18:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Vitsen er vel at ikke hestene skal dra høyet ut i boksen og tråkke/ drite på det? Blir mindre svinn om en da bruker f.eks. en slik til høyet.

Opprinnelig postet av Bente71

Hvis hesten drar ut høyet i boksen og tråkker og driter på det, får den nok for mye høy. Hvis hesten allikevell tisser og driter på det, som mange hester gjør, får det være hestenes feil. vil de spise høy med deres eget tiss på, får de bare gjøre det. Mange hester som driter oppi vannkaret og forkryppa, så en slik "haybar" i hjørnet tror jeg bare hadde blitt til en "dritsamler"...
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 16/10/2005 :  16:01:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg bor i England og studerer hest nå, og sånne "haybars" er veldig fashionable her akkurat nå, det er nesten som en slags moteting. Det er vel egentlig ment for hester som går på halm sånn at de ikke skal blande og rote så fælt. Ment som en alternativ løsning til høynett eller høygrind på veggen som jo ikke er så ideelt for hester da det ikke blir i naturlig høyde. De er veldig praktiske for hester som roter og griser med høyet sitt, men dersom du har en hest som gjerne dypper høyet sitt i vann er dette en dårlig løsning... Rester av høy blir liggende i bånn, og blanda med vann er dette en fantastisk fin groplass for mugg og diverse andre godsaker, da det er vanskelig å få rengjort disse i bunnen.
Så bare slapp av folkens, lag dere ei god gammaldags norsk krybbe isteden, som det går an å feie utav..

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  17:05:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
To av hestene mine har noe lignende i boksen.. Veldig praktisk!! Men disse er av mur da..

Ser det ikke veldig godt da, men er det eneste bildet jeg har.

Eneste som er VELDIG viktig med slike krybber, er at de har åpninger i bunn så rusk og rask kan falle igjennom... Mye støv i høyet som det ikke er så lurt at hesten står å roter i.
Og de må heller ikke festet for høyt opp så hesten nesten blir kvalt når den strekker seg ned i krybba for å rekke helt i bunn.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

TML

Skrevet - 02/11/2005 :  12:08:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Disse kommer nå til Norge! Gå til toppen av siden

munti

Skrevet - 02/11/2005 :  18:42:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jippi hvor da ?

Munti
Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2005 :  19:24:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Min hest får ofte høyet i badekar ute og i en avlang bøtte inne.. den fyker ikke vegg i mellom....
Vingthor fra Skarholt =) Gå til toppen av siden

TML

Skrevet - 04/11/2005 :  10:49:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
I frykt for å reklamere her må jeg vel heller si at du får følge med... ;-) Eller ta kontakt med hay bar Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.