hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stretcher dere hestene?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Stretcher dere hestene?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  14:06:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg stretcher Don etter hver harde treningsøkt. Lærte det av en equi-terapeut, og stretcher ben, nakke, rygg og sidene. Stretcher ikke spesielt hardt eller lenge, i frykt for å gjøre noe "feil".
Redigert av - Marte&Don:) den 22/10/2005 23:23:38 Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  17:25:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Hadde også equiterapeut på hoppa mi, og lærte stretching av ho. Lærte å strekke beina, ryggen, nakken, og sidene(ved å dra halen til sida). Viste meg to punkt ved sida av halen, der eg skulle pirke, så hesten skaut rygg. Strekker ryggen bra. Har ikkje brukt det så mykje enda da, men skal prøve å komme inn i ei rutine på det, og gjere det etter trening:)
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  08:29:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg stretcher Araber hoppa mi etter trening, siden hun sliter med en skade... Hun synes nok det er litt vondt til tider, siden hun kan bli veldig stiv... Men hun står helt stille og lar meg styre... Virker som hun skjønner at det hjelper henne. Er mest bein jeg stretcher.
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  16:07:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
pleier å ta et hestegodt under bena til Foxy og så bøyer hu hodet,og så pleier jeg å stretcher beina,ikke såååå lenge..
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  17:26:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg skjønner ikke at dere tørr!!
om dere ikke kan stretching så kan dere ødelegge leddene!!!
har selv vært på hundemassasje kurs i helga, å der fikk vi klar beskjed om har man må ikke stretche et dyr uten at man kan det!! enn om dere gjør noe som er feil og ender opp med å ødelegge hesten deres...?
"gulerot-metoden" er jo greit. for da strekker hesten seg selv...
jeg kommer ALDRI til å stretche mine dyr før jeg har lært det, vil ikke utsette dem for at jeg skal gjøre noe galt, så de får vondt...
det er tross alt en grunn til at stretching kommer langt ute i utdannelsen...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.