hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tannfelling og diare
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 tannfelling og diare
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  15:19:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Den yngste hesten min har vært plaget med diare den siste tiden. Jeg har vært litt bekymret, og har hele tiden trodd det var pga at jeg nettopp har byttet "høyleverandør". Men så kom jeg plutselig over en artikkel på nettet hvor det sto at det var helt normalt at hesten fikk diare/feber i forbindelse med tannfelling. Og det stemmer jo overens med min hest; han er 2,5 år og holder på å miste fortennene...

Noen andre som har opplevd det? Hvor lang tid tar det før han blir i slaget igjen?

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  17:04:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Har ikke merket noe med diare i tannfelling, men Araber hoppa mi da hun var 2 år, sluttet å spise. Hun sto på utegang med masse andre unghester og de hadde en stor utestall de kunne gå inn under, hun sto der inne alene, var sur og grinete og jaget alle de andre hestene omde kom inn der...
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.11 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.