hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Omstopping av sal
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Omstopping av sal
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

kjersti *

» VIP

Innlegg: 135

Skrevet - 20/09/2005 :  18:49:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
heisann,

sitter og funderer på omstopping av sal. Kjøpte brukt sal for ca to år siden, kjempefin windsor elite,og denne er i god stand, læret er helt og fint og hesten er fin i ryggen. Grunnen til at jeg vil stoppe den om er fordi det har begynt å bli en liten glipe (mellomrom) mellom salen og hesten bakerst, i tillegg til at jeg tror det er på høy tid salen blir stoppet om siden lærsaler som kjent helst skal stoppes om med jevne mellomrom. Er det noen der ute som har stoppet om salen og hatt positive/negative opplevelser i forhold til salmakere, hvilke er dere fornøyd med og hvilken pris ligger omstoppingen på? alle tips mottas med takk


et lite spørsmål til slutt...er det mulig å stoppe salen om slik at den blir litt bredere eller er eneste mulighet å kjøpe ny? og er det noen som vet om det er mye forskjell mellom windsor fit 4 og 5???

hilsen kjersti

eligj

Innlegg: 1294

Skrevet - 20/09/2005 :  19:04:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja, iom at man kan putte inn ekstra stopping for å få salen til å bli litt trangere, går det sikkert an å ta ut litt stopping for å gjøre den videre, dersom man har mye stopp å ta av naturligvis. Men man kan bare justere med stoppingen. Er bommen for trang, er det lite å gjøre med det. Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Innlegg: 135

Skrevet - 22/09/2005 :  10:37:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, er klar over det. men virker nesten som min er stoppet ganske full siden den virker smalere enn andre 4 bommer.
Men salen passer fint enn så lenge, så jeg skal se det an om jeg skal prøve å få stoppet den litt med litt mindre fyll...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.32 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.