hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hotel cæsar??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hotel cæsar??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

DeeDee

» VIP

Skrevet - 13/09/2005 :  19:51:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei folkens!hehe er litt dumt spørsmål dette her..men ser dere på hotel cæsar?selv er eg nærmest avhengig haha...
Noen sier "herregud,ser du på det dritet?!",mens andre sier at de MÅ se det hver dag..Hva med dere??

Lene.

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  21:01:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei...syns det er tragisk... *s*

Men for all del,smaken er som baken...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  21:07:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ser på Hotell Cæcar i perioder, syntes det er ganske greit som regel. Men nå som da har så mye med de to jentene sammen syntes jeg det er mer kvalmt enn noensinne!
Men har tidligere vært fullstendig tilhenger av serien.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/09/2005 :  21:08:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nja, ser litt på HC ja;D Når det ikke er noe annet og gjøre så sitter jeg forran tv'en uansett så..

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  23:57:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Nope
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2005 :  08:05:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Niks....
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2005 :  13:39:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Ja, ser på det Men kan ikke akkurat si jeg er avhengi, går jeg glipp av en episode eller fler så shit dau Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2005 :  00:18:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nei, da må jeg ha lite å gjøre på i tilfelle.. blir bare irritert av stemmen til han vaktmesteren :P
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/09/2005 :  10:52:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig der Anne. Stemmen til Cato er helt forferdelig. Høres ut som han har en bobble i halsen eller noe..

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/09/2005 :  12:02:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
ja, det er sånne ting jeg henger meg opp i ;)! Hvis folk har en irriterende stemme eller en omgjort dialekt klarer jeg ikke å se på!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 17/09/2005 :  13:39:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg så på det for ca...æh..når det starta..
også fant jeg på at jeg måtte se på det igjen i høst nå som Rolv da skulle komme tilbake. Iom at han sitter i fengsel for å ha drept noen som han ikke drepte eller noe hadde jeg lyst til å se "hvordan såpeserieskapere får mann veeeldig fort ut av fengsel", men etter 2 episoder og null Rolv gav jeg opp...
Det skjer jo _ingenting_ jo *sukker dypt og inderlig*

Sååå, om noen kunne fortelle meg om Rolv har kommet ut av fengsel, og om han i det hele tatt kommer tilbake eller om jeg bare tror det, så hadde jeg blitt glad:) Guro bruker nemlig altfor mye tid til å tenke på ikke-skoleting-når-hun-burde-tenke-på-skole..

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/09/2005 :  19:39:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nei.. Har aldri sett en eneste episode av den mølja der.. Eneste personen jeg kjenner fra der, er Lene Elise Bergum, som jobber på en kafè i bygda der jeg bor.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 17/09/2005 :  23:45:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg ser på Cæcar... Synes faktisk det er artig jeg da. Men er ikke fanatisk, ser det bare når jeg er hjemme og ikke har noe annet å gjøre.

Hehe, Cæcar ruler lissom ;)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 17/09/2005 :  23:59:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Cæsar er moro det :) Men nå ser jeg det aldri, er ikke hjemme på den tiden av døgnet. Pleier av og til å lese episodesammendragene på tv2.no ;)

Men sånn apropos hest, hun Charlotte-blondina hadde jo faktisk en hest en periode. Den forsvant bare stille ut av serien, aner ikke hva slags poeng det var i å ha den med egentlig..
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 18/09/2005 :  01:09:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Aldri sett og skal aldri se. Så enkelt er det.. :) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 18/09/2005 :  01:20:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Eli: Jeg tror det der med Charlotte og hest bare var en slik " alle jenter liker jo hester, så det vil jeg også ha "- ting. Men i bunn og grunn var hun nok ikke så intressert i hesten sin likevel. Slik jeg oppfattet det :o)

Men på den annen side sett - det var vel da det ble så utrolig populært med slikt pannebånd hennes hest hadde?

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.03 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.