hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva synes dere om meg???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Hva synes dere om meg???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 14/09/2005 :  11:28:58  Vis profil  Svar med kopi av melding

Som skrevet tidligere så skal jeg bare gå ett år!

Ser egentlig at veldig mange av dere er skeptiske til nki fjernundervisning, men men...
For meg så er det ivertfall midt i blinken!!!

Har vært bestemt på å flytte til england siden jeg var lita jeg, og jeg er fullt klar over at det er enooormt vanskelig å komme inn i norge, men vetrinær skal i jeg bli om jeg så må flytte til Uganda!!
Gå til toppen av siden

binders

Norway

Skrevet - 06/10/2005 :  10:10:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebinders  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebinders  Svar med kopi av melding
syns det høres helt ok ut jeg i og med at alle vennene dine er spredt rundt om kring!
Jeg går første året på vgs jeg da utrolig kjedli! Syns det er bedre å sitte å lese i stedet for å sitte i 2t å høre på en lærer snakke! men har nå tenkt å gå alle 3år, kan hende jeg bytter til en annen skole med litt mer variasjon enn denne, men skal gå på NKI når jeg skal ta høyere utdanning etter vgs, liker ikke det å måtte flytte til storbyen! hehe

Mia

http://www.archi.nimphelos.net
Gå til toppen av siden

Fallon_lady

» VIP

Skrevet - 15/10/2005 :  16:12:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg var enormt skolelei da jeg var ferdig med vk1, men ble presset av familie, til å gå påbyggning...
mot slutten av sommeren begynte jeg glede meg igjen, og så fram til ett år på skolebenken igjen.
men samtidig var jeg veldig spent, fordi jeg viste at teoretiske fag er min svakeste side...
første to ukene var moro, og så begynte jeg bli smålei... kjedet meg og mistet mye konsentrasjon... ville slutte å bare jobbe istedet, men ble møtt av en isfront hos foreldre når jeg foreslo dette...
endte med at jeg fortsatte på skolen, og kom meg delvis igjennom året... mangler ett par fag nå, da jeg sluttet i 2 fag og strøyk i 1...
og må si at dette har vært det værste året jeg noen gang har vært borti...
om man er skolelei, så hjelper det ikke hvor selvdisiplinær man er, det hjelper ikke bare tenke "nå skal jeg på skolen"...
er man ikke motivert for ett år på skolen, så er det bedre med ett friår... jeg føler at jeg nå har kastet brot ett år av mitt liv, som jeg kunne brukt til mye annet istedet...
Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 15/10/2005 :  19:48:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det med å ta friår etter ungdomsskolen synes jeg personlig bare er dumt, fordi at da kommer man for det første et år etter de andre. Dessuten etter et friår er det vanskelig å komme i gang med skole igjen. Men nå er jo egentlig ikke denne debatten om friår. Den er om NKI. Og jeg synes at hvis du er fornøyd med dette at da har du jo valgt det riktige. Men jeg vet ikke så mye om NKI, er det slik at du bare kan begynne på Vk1 vgs til neste år hvis du vil det. For hvis det, så er jo det like bra som vanlig videregåene, bortsett fra at du mister det å bli kjent med mange nye.

Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 15/10/2005 :  19:50:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
syns det høres helt ok ut jeg i og med at alle vennene dine er spredt rundt om kring!

Opprinnelig postet av binders

Reagerte litt på dette her jeg! Når man begynner på vgs, så blir man jo kjent med nye. Man skal ikke velge skole etter hvor vennene går...
f.eks ingen av mine venner valgte samme skole som meg, men jeg tar ikke et år på NKI av den grunnen.

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 15/10/2005 :  21:44:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av binders

Reagerte litt på dette her jeg! Når man begynner på vgs, så blir man jo kjent med nye. Man skal ikke velge skole etter hvor vennene går...
f.eks ingen av mine venner valgte samme skole som meg, men jeg tar ikke et år på NKI av den grunnen.

Opprinnelig postet av siljemarie

Veldig enig der. Ingen av mine venner begynte heller på samme vgs som meg, men jeg så egentlig på det som en fordel, fordi det er mye enklere å bli kjent med nye folk, dersom du ikke kjenner noen fra før. Og noe av det kjekkeste med å begynne på vgs var jo å bli kjent med nye folk og få nye venner:)
Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 18/10/2005 :  10:46:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
helt enig det beste er å få nye venner:) er skolelei. men er verdt det pga alle vennene jeg har fått.
Mvh Silje Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 18/10/2005 :  10:46:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
helt enig det beste er å få nye venner:) er skolelei. men er verdt det pga alle vennene jeg har fått.
Mvh Silje Gå til toppen av siden

Martine:o)

Skrevet - 10/11/2005 :  19:53:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
NKI fjernundervisning høres jo kjempe bra ut da:)
Jeg selv var kjempe skolelei etter ungdomsskolen men det var ikke noe annet valg enn å begynne på vgs. Heldigvis fikk jeg mange nye venner og bekjente og nå gleder jeg meg til hver dag på skolen. selv om jeg er trøtt og sliten kl 7 om morningen så er det ett eller annet som driver meg opp av sengen og til skolen... kanskje det er presset om karakterer fra pappa eller kanskje jeg rett og slett trives på skolen?! vgs har hittil (halvveis VK1 nå) vært de beste skoleårene. Velge egene fag og helt nytt miljø:D
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.21 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.