hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - MÅÅÅ klø seg på turene... tror jeg..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 MÅÅÅ klø seg på turene... tror jeg..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/09/2005 :  13:33:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Salen min sklir ikke, den ligger meget godt på ham. Men det er nok bare jeg som ikke har tenkt meg om når jeg har strammet gjordten, og strammet for mye fra starten av. Jeg bør nok heller ri ham litt varm og så etterstramme evnt.

Men nå har jeg sett meg litt rundt forbi på gjordter, men for det meste er det bare med strikk... Noen som har noen link ( er ) til hvor jeg kan finne neopren eller liknende uten strikk i siden?
( Enkleste er vel bare og lete etter en brukt nå som jeg bare prøve det ut, men greit og ha en viss peiling på pris og slike ting på nytt først ).

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 14/09/2005 :  16:06:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hööks har sympatex gjorder uten strikk. Jeg har hatt den lange, og har den i dressur nå, og er veldig fornøyd.

Jeg mente ikke at salen gled hele tiden, men du nevnte at den gled når du red bratte bakker?

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 14/09/2005 :  16:40:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja salen sklir i bratte bakker siden jeg ikke har strammet den godt nok før ( jeg og min utrolige hukommelse...* panneklask * ), men etter at jeg ble noe mer " utålmodig "og strammet den til ordentlig ( før jeg red ut ) slik at jeg slapp og risikere at den skled har han fått ødem i siden, mest sannsynlig :o(

Ja jeg har den som er lik i Hööks, med strikk. Har vært en god gjordt så det kan være et alternativ og prøve en lik uten strikk.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.78 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.