hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva ville du betalt i vår stall??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hva ville du betalt i vår stall??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2003 :  14:39:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stallen ligger ganske inni byggefeltet,men det går nå greit..
Veldig gode bussforbindelser,ca. 1 min gange til mange div. busser..
Ikke så veldig bra turmuligheter,men er en god del marker,grusveier å ri på.. Ca. 30min-1t ridning til veldig gode turplasser med ridestier osv.
Stallen har 12 bokser,og det er "pauserom",gode store utstyrsrom osv.
Vi har 1 stor peddock,å en littt mindre ved siden av stallen,men hestene går ute hver dag på 6 mål (!) stor mark,med skog,ujevnt terreng osv.. Man pleier å ta hestene ut etter skolen el.
Den største peddocken brukes også til ridebane,men er ikke så stor,men går greit.. Har også litt hindermateriell.
Stall-leien på vår stall er 400 kr mnd.,for små ponnier, 500 kr for kat2 ponnier-hest,og 600 kr. mnd. for hopper med føll..
Men man holder for,høy,spøne osv., selv..
Stallen egner seg nok best til hobby-hester,avlshopper,men står også 2 konkuranse-hester her,som har det topp,og gode nok treningsforhold. Er en stor rideklubb med gedigen utebane,og ridehus ca. 6min kjøring,eller 30-45 min. ridning herfra,som man kan bruke!
Synes dere det er en passelig pris med 4-600 kr mnd.???
Isåfall hvor mye mere,mindre kunne det vert i leie??

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2003 :  18:38:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det ingen som gidde å svare eller????
Please svar!!!
Gå til toppen av siden

Prospect
» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2003 :  11:25:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideProspect  Svar med kopi av melding
hei!
jeg synes det høres fint ut der, men skrev du at hestene ble tatt ut etter skolen, hmm jeg er veldig opptatt av at hesten skal stå en del ute, det er sikkert mange som er uenige der, men hvis jeg skulle ha hatt hesten min der måtte den nok blitt tatt ut om morgenen fordi han er en vilter hest, så han løper dagen lang og får ut energi hele tiden!
hm, hva med å gå opp litt i pris, hvis du da kjøper inn høy selv til alle sammen, det er mye greiere hvis det er du som holder for innkjøping av høy og flis!
kraftfor er greit å skaffe selv!
ellers så høres det fint ut der!
hvor i norges land er dettea hen a?
Prospecty
Gå til toppen av siden

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2003 :  11:46:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Jeg også er opptatt av at hestene skal stå mye ute, men så var det jo ikke det du spurte om da:p

Synes stall leien din er helt grei! Jeg selv er på en stall der jeg betaler 1000 kr i mnd. Der er det 15 min til ridebane, fine bokser og man må fikse for og flis selv.
Eieren av stallen ordner alt med foring, tar hestene ut og inn og hun møkker hvis man ikke kan en dag...
Dessuten gir hun oss gratis undervisning hvis man trenger det, og det kommer jo kjekt med! Hun låner også bort en av hestene sine gratis...

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2003 :  22:23:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stalleb ligger ca. 10 min utfor stavanger sentrum!!

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2003 :  22:24:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
StalleN.. Sorry

Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2003 :  13:55:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Håper det er flere som gidde å svare da :) :=)

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 01/06/2003 :  16:14:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Syns prisen hørtes grei ut jeg.
Men vil anta at det blir enda lettere å leie ut om man legger på prisen noe og tar med flis i stalleia. Evt. har en ide om hvor folk kan få tak i flis.

Guro

Gå til toppen av siden

**borken**

Skrevet - 05/06/2003 :  19:13:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg synes dette var veldig billig.! de fleste staller jeg har vært borti har stall leien ligget på 2500-3500kr! hvor ligger stallen din henn? er på leting etter stallplass til hesten min!...klemz Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 06/06/2003 :  21:50:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi.. Det var ikke billig da!
Stallen ligger rett utfor Stavanger...
Hvor du bor hen da??

Gå til toppen av siden

pia_88

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2003 :  11:33:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
ikke vet jeg

Redigert av pia_88 den 28/09/2003 11:36:02
Gå til toppen av siden

pia_88

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2003 :  11:34:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hørtes ganske billig ut da!! Jeg betaler 1700kr i måneden for å ha hesten min der han står nå... Men ridebanen er rett utfor stalldøra omtrent og det er en ordentlig ridebane også!! Turmulighetene er store... Vi har solarium og vaskeboks, dusj, sosialrom, stort salrom med skap til hver enkelt, fine romslige bokser, 3 passe store paddokker, 1 digert sommerbeite og 1 stort beite!!! Vi må kjøpe flis, kraftfor og diverse vitaminer og kosttilskudd-freier selv... Høy får vi!! Jeg synes det er billig med 1700kr i denne stallen!! =) Men stalleieren skal ha 50kr for møkking av en boks!! =)

Jeg har, som mange andre, også den meningen at hestene burde slippes ut på morgenen og taes inn til stelling og ridning, så settes ut igjen... på vinteren, slippes inn på kvelden igjen!! =)
Ikke vet jeg, men men... lykke til videre i livet!! =)
Gå til toppen av siden

Talitha
» VIP

Skrevet - 15/10/2003 :  20:19:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
ja eg ville betalt i stallen dkkårs men eg betale jo i stallen dåkkårs den e i aleefall vert prisen!!!
kjempe sjekke stall klem meg
Gå til toppen av siden

boba

Skrevet - 19/11/2003 :  20:01:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
heia.jeg lurer på om denne stallen ligger rett med madla handelslag.med madlamarkveien.jeg bor rett med stallen,og er inntressert i stallplass.
vet du om det er ledig boks der?
hvordan henter dere spon og høy?jeg har nemlig ikke bil så vetke om det ville bli problem...????
håper du kan hjelpe meg?? min e-mail er forresten bobatomic@hotmail.com hvis du vil sende mail
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 20/11/2003 :  18:36:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
hei.

mellom 15-1700 er en grei pris, men folk vil helst ha mat og flis inkl. i prisen, og hvis du hadde gjort det sånn hadde 2000 for ponny og 2200 for hest vært en grei pris...

Gå til toppen av siden

Ally&Mille

» VIP

Skrevet - 21/11/2003 :  14:11:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Stall leiene kommer jo veldig ann på hvor stallen ligger hen i landet selvfølgelig, og i Stavanger området er ikke jeg så kjent...men uansett er dette en billig stall leie!! Jeg er imidlertid enig med mange av de andre som har svart deg, i at det hedde kanskje vært en ide å kjøpe inn høy og flis til stallen, og justere opp stall leien med ca 600 kr(ettersom høy og flispris og mengde mat hesten får) dette på grunn av at da slipper alle hesteeierne å stresse med å skaffe dette selv, og dere som stall eiere slipper å dele inn "høyloftet" i mange forskjellige avdelinger til den enkelte heste eier, og det samme med flisen...og da sparer dere plass og får også kanskje noen prosenter der dere ville velge å kjøpe høy og flis, og kan tjene litt inn her også.
Jeg tror også denne ordningen er mer attraktiv for folk.
Kraftforet kan heste eierne skaffe selv, da veldig mange forer med utrolig mange forskjellige fortyper...
Ellers er jeg også enig i at et lurt tiltak er å leie ut hestene om morgenen, slik at hesten er ferdig med dagen utegang til eier kommer for å ri etter skole/jobb...
Dette er iallefall slik vi gjør det hvis vi leier ut boks i våres stall hjemme.

Cammi
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.66 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.