hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - for store strls....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Auksjonen
 for store strls....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ranchjenta

» VIP

Skrevet - 05/09/2005 :  11:40:43  Vis profil  Svar med kopi av melding

Hvorfor er d så store størrelser på alt på auksjonen?? ingen normale personer (m.ponnier) kan bruke noe av d som blir auksjonert bort! detta er noe som burde blitt forandret på, så flere vil/kan delta på auksjonen...

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  13:28:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Har lurt på dette en del jeg også. Det er omtrent bare 145 - 155, F og XF, samt for mennesker enten barnestørrelser eller L-XL som blir auksjonert bort. Veldig irriterende, siden jeg er S-M og pelsdottene jeg driver på med varierer fra ponni til cob, 115 - 135.. Vil gjerne se litt mer utvalg. :-) Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 05/09/2005 :  17:28:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette irriterer meg også! Ponnien jeg har på fôr bruker jo 115 i dekken! De burde ha størrelser til ponnier også...
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  18:30:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Det er da ein del dekken til 115 på auksjonen (fekk eit sjølv til 140 kr) og det har vore ridebukser i barnestørrelser. (fekk ei til 40 kr til dattra mi)

Men ja ein del ting er det berre store størrelser på.

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  19:22:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Gøy for oss som har hester i 145/155 og Full :D
Men, såklart.. er litt lei alle tingene på Auksjonen nå. Vi ønsket oss utstyr i store størrelser for en stund siden, men hadde jo kanskje vært fint med en mellomting? (ikke bare store str. eller små?)

Og, ja takk.. Nye ting!

Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 05/09/2005 :  19:29:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er sikkert bare reste ting fra div hestebutikker de kjøper inn. Der noen av størrelsene er ut plukket

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  22:47:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg har sett mange dekken i størrelse 125 jeg. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  22:52:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Lucinda: Dette med barnestørrelser og så direkte opp til L-XL var noe av det jeg så på som negativ ;-) Det finnes oss som bruker S og M også. Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2005 :  00:00:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Antakeligvis er det billige innkjøp av restelagre eller lignende som blir auksjonert bort. Hestemarked skal jo faktisk tjene litt penger på disse auksjonene også, så tingene de har kjøpt inn er nok ikke dyre... Blir det samme som å gå på salg i en klesbutikk; størrelsene som henger igjen er for det meste 32, 34, 42, 44, evt. xs, l, xl. Sånn er det bare. Men av og til kan det jo dukke opp godbiter...den som venter på noe godt osv Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/09/2005 :  08:52:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Bare et spørsmål, hvem er det egentlig som byr på t-skjorter fra OHS 2004? :-P Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.