hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kvalitet på Elite Horse-dekken
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Auksjonen
 Kvalitet på Elite Horse-dekken
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

TORHILD

» VIP

Skrevet - 10/02/2005 :  12:26:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ville bare skryte litt. Vant auksjon på et EH fleese dekken (svart med lyseblå kant) og ble kjempepositivt overasket når det kom. Faktisk er det blitt nitt favoritt-dekken til tur osv, da det har de praktiske benstroppene bak som gjør at været kan storme så mye det vil, men dekkenet ligger på plass! To venninner likte det også, så nå har jeg "vunnet" auksjoner til de også! Andre som har meninger???

Lucinda:

Norway

Skrevet - 10/02/2005 :  13:18:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg har også eit slikt fleecedekken, kjempefint som skrittedekken.

Har ellers også nokon av dei andre dekkenene og dei fleste er god kvalitet, men har sett nokon av dei med dårlege fester på kryssgjordane der dei rakner opp osv. Men stort sett fornøyd med dekkenene.

Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 10/02/2005 :  13:43:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fleecedekkent virker ok. Har dog ikke brukt mitt. Så noen som hadde bydd 500 for et på auksjonen og det synes hjeg OVERHODET ikke det er verdt, men men..

Thermo/stall-dekkenet (har det vinrøde/sorte) virker litt "billige". Binsnøret røk dag en og det går opp i sømmene...
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2005 :  18:37:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har samme fleecedekken (svart med blå kant, og "strikkfester" til beina), og jeg liker det også veldig godt. Har også et av de som er på auksjonen nå (EH Polarfleece). Disse som er lyseblå og mørkeblå (har i omvendt fargekombinasjon i forhold til hva som er avbildet). Liker kanskje det svartet aller best, men synes det siste også er veldig fint.

Jeg synes disse vinter/utegangsdeknene, særlig det som finnes i fargene blått, brunt og grønt er fint. Har det ikke selv, men har sett det, og synes det ser lovende ut. Og er iallfall verdt langt mer enn hva jeg ser de går for på auksjonen. Hadde jeg ikke kunnet få de billig på auksjonen, og jeg skulle dratt ut for å kjøpe tilsvarende dekken selv hadde jeg nok glatt gitt 1000kr for det dekkenet. Vet dog lite om holdbarheten, men stoffet, sømmer, fyll samt passform ser ut til å være bra.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 10/02/2005 :  18:44:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg har et vinterdekken fra Elite Horse. Helt ok :) Har ikke brukt det noe særlig ennå, men det virker solid. Og 400 kr er det vel verdt uansett!
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2005 :  15:49:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei.

Jeg har også et vinterdekken av dette merket.
Et ok dekken faktisk, litt tungt er eneste minuset.
Fikk det veldig billig!

Anette Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 21/07/2005 :  14:28:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
har også vunnet dekken herfra. Det vinrøde stall/termodekkenet er jeg enige i at er dårlig. Samt det grønnrutete. Det tålte ikke noe før vatten tøt ut av sømmene. Ellers er jeg fornøyd med det jeg har vunnet. Fleecteppet, slik vinrødt med sort kant nederst, er helt supert, skal selges fra meg nå for jeg bruker ikke innedekken, men det tørker hesten fort og ligger bra på.

Men nå syntes jeg prisene er noe stive i forhold til andre nettbutikker, så jeg legger ikke inn bud på dekken nå.

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 23/07/2005 :  01:00:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg har fleire av det grønn rutete. Eg er kjempefornøyd med det. Har også kjøpt nokre av dei overgangsdekkenen. Fekk dei rimelig. Blir spennande å sjå til vinteren. Og så kjøpte eg eit vanntett vinterdekken tidlegare i vinter. Det var veldig bra. Litt stivt kanskje, men er meget godt vantett. marine/grønn
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 02/09/2005 :  13:29:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
jippi....vant nettop en auksjon, et av de grønnrutete Elite Horse stalldekkenene. Skal ha det til inne-dekken i vinter tenkte jeg!

Var det dette stalldekkenet du hadde Lucinda? Er de helt tynne, eller litt forte? Var litt vanskelig å se på bildet..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 02/09/2005 :  14:12:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Dei er bra tjukke. Deilig innedekken synest eg. Og så er det hurtigkobling ved bogen. Meget praktisk. Har slikt både til åringen og 5 åringen.
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 02/09/2005 :  20:12:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Høres bra ut! Da bør det holde som inneteppe på de kaldeste vinternettene også. Var heldig og fikk det for bare 320 kr + porto. Gleder meg til jeg får det.
Ca hvor lang tid pleier det å ta før det kommer? Betalte det i dag, nettbanken..

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/09/2005 :  17:55:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har vunnet et Boble dekken for ponni, men har ikke fått det ennå..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 09/09/2005 :  21:51:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
......Fikk dekkenet mitt i dag, det så veldig fint ut. Var litt tykkere (mer fort) enn jeg hadde trodd! Ellers var det veldig stort i størrelsen syns jeg... Hesten min bruker 130-135 til vanlig i dekken, dette var 135, og litt for stort...
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.