hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fortøy i strikk
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Fortøy i strikk
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  11:21:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Noen som vet om det finnes fortøy i strikk noe ala dette, som ikke er så voldsomt dyrt(jeg svømmer jo ikke akkurat i penger)?
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  12:36:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.borjes-tingsryd.se Har et fortøy med grønn strikk, med avtagbar martingal, til 300 kr. Jeg har det, og synes det er kjempestilig og veldig fint å bruke. Strikket er dobbelt og veldig sterkt.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  13:07:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Hørtes og så bra ut! Får bestille et sånt.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 01/09/2005 13:08:01 Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  18:13:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
På Hööks har de også fortøy med grønn strikk og avtagbar martingal til kr 305. Jeg har dette selv, og er godt fornøyd med det, selv om leveringstiden er et kapittel for seg..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  18:35:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Dei har også et ganske bra og fint eit på FK-butikken (Felleskjøpet), i vert fall her..:D
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2005 :  18:58:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
På Hööks har de også fortøy med grønn strikk og avtagbar martingal til kr 305. Jeg har dette selv, og er godt fornøyd med det, selv om leveringstiden er et kapittel for seg..

Opprinnelig postet av Wenche=)

Men syns strikken er så tynn, vil helst ha litt bredere strikk, men dette er sikkert en smaksak...

Leveringstiden har jeg heldigvis ikke noe problem med, da jeg bare kan kjøre opp å handle i butikken

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.88 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.