hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - PolyPads
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 PolyPads
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 23/05/2005 :  15:46:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Lurte på om det er noen her inne som har erfaring med PolyPads???

Om dette er tilfellet, hva syns du om dette produktet???

MVH
Annette

Opal

» VIP

Skrevet - 24/05/2005 :  09:22:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
I like!
Har Shires-variant som jeg bruker under en galopp treningssal. Sklir ikke og holder seg på plass uten stropper hist og her. Lett og gjøre ren. Hårene "forsvinner" ikke inn i salunderlaget, men er relativt lette å børste av.

Hadde vært kjekt med et underlag som passet dressursal også, men har ikke sett det i Norge...
Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  09:22:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte en polypad til Ikaros da jeg fikk han. Hesten var så tynn at jeg mente at jeg burde fylle ut litt mellom salen og beinrangelet! Men jeg synstes at salen ble alt for ustabil med polypaden under. Det var som å sitte på toppen av dynestabelen til "prinsessen på erten" og prøve å ikke gli itl sides. Ok, veldig overdrevent dette da Men det er mulig det var kombinasjonen av salen min og hesten som gjorde at paden ikke var brukandes? Hvertfall så ga jeg den bort, og har siden sett den brukt som sittepute når de kjører hest&vogn Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  09:24:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
hi hi, veldig ulike meninger om den tingen der ser det ut til Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  09:29:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Har også en Poly Pads Classic fra Høøks. Bruker den nå som hesten min har tapt litt muskler og trenger og få jobbe dem opp igjen.
Jeg har gode erfaringer med Poly Paden, men er ikke noe jeg kommer til og bruke permanent. Kun som en hjelp foreløpig.
Men paden hverken sklir eller ligger uroligt. Den er som Opla sier lett og rengjøre(børste fri for hår). Når den er vasket er det bare og kaste den i tørketrommelen så er den like luftig og pen.
Enkel og holde ren til hver trening :)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  09:30:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel, man kan sikkert ikke glede alle;-)

Jeg skal starte opp med salg av PolyPads her i Norge.
Kommer til å være den eneste som selger hele utvalget deres....

De har bla. en "vanlig" variant av underlaget, kan tenke meg at den vil passe som dressur underlag...
De har halebeskyttelse, reisebandasjer, stallbandasjer, puter til å ha under travseler, og en god del andre ting.

Er også mulig å få broderi på den tynnere varianten av paden...

Hva hadde dere sagt til en slags form for Home-Party, men med heste- og rytterutstyr??
La oss si at man samlet sammen min 10 personer, en selger (meg) kommer med ett uvalg varer. Viser frem, og dere kan bestille direkte fra England, til en rimeligere penge enn i Norge.
Og også få kjøpt ting som ikke er så vanlig her...

Hadde det vært noe???

Annette
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  09:36:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Syntes det hørtes kjempekjekt ut med et slikt homeparty :) Men nå bor jo jeg langt utenfor den normale sivilisasjonen da, så for min del er det vel uaktuelt og gjennomføre. Men syntes ideen din var kjempegod jeg :)
Skal du ha netthandel også?

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

*stjerna*

» VIP

Skrevet - 24/05/2005 :  09:57:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en polypad (fra hooks), og den er jeg kjempefornøyd med! Men leste et sted at den kan gjøre salen smalere, slik at den da ikke trengte å passe hesten lengre... Noe sånt;) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  10:18:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kan tenke meg at det da menes at siden poly paden er såpass tykk som den er, at salen da ikke nødvendigvis vil passe like bra, og at den da kan ligge og klemme/trykke.
Men det kjenner du om du tar håndflaten din og stryker under langs salen(framme). Om trykket er like jevnt og håndflaten din sklir lett helet veien ned, tror jeg at salen ligger greit :)
Du kan jo også se om hesten forandrer seg noe ved bruken også.

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  10:31:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva hadde dere sagt til en slags form for Home-Party, men med heste- og rytterutstyr??
La oss si at man samlet sammen min 10 personer, en selger (meg) kommer med ett uvalg varer. Viser frem, og dere kan bestille direkte fra England, til en rimeligere penge enn i Norge.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Knallidè. Men er det ikke vanlig å "rekruttere" andre selgere i de forskjellinge "regionene"??? Isteden for å reise norge rundt selv?

Hvor holder DU til Anette?

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  11:27:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Syntes det hørtes ut som en god ide. Men hvorfor heller ikke reise rundt på ulike staller og arrangere det der? Kan arrangere det som en sosial kveld. På den måten kan man nå ut til flere på en gang.

På den måten har man jo også tilgang på "prøvedukker". Ved kjøp av saler osv er det jo nesten et must at man kan prøve det på hesten før man kjøper.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  11:56:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Åååh. det hadde vært knall :-D Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 24/05/2005 :  22:28:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvertfall så ga jeg den bort, og har siden sett den brukt som sittepute når de kjører hest&vogn

Opprinnelig postet av Asbjørg

Humre..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 24/05/2005 :  22:53:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kjempeide!! Skulle virkelig gjerne ha vore med på noke sånt, men bur nok for langt unna e eg redd.. :-/
Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  08:44:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel, om jeg nå får dette igang, kunne det jo være mulig med konsulenter over hele Norge, skal se jeg klarer å bygge opp et imperie;-)

Tror jeg kommer til å vente litt med selve sadelen til at jeg har fått ideen i gang. Binder opp så utrolig mye penger, men vi får se hvordan det utvikler seg,-)

Jeg holder på å forhandle med endel leverandører...

Lurte litt på hvor avhengige dere er av kjente merker???
Jeg vet om noen store produsenter som har "billigere" merker, men disse selges ikke i Norge.... Er ikke det rart???

Annette
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 25/05/2005 :  09:36:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg for min del er ikke så opptatt av om det er et kjent merke eller ikke. Det viktigste for meg er hvordan produktet er, kvaliteten på det og slike ting.
Kan godt prøve noen "billigere" merker jeg ;)
Men du må si fra hvis du lager din egen nettside slik at vi som bor langt ute i perreferien kan kjøpe også =)

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.