hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kommer ikke inn på medlemssiden min
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Kommer ikke inn på medlemssiden min
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 29/08/2005 :  13:38:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg kommer ikke inn på medlemssiden min... Er det flere som sliter med dette?
Lastet inn noen bilder også da jeg skulle inn igjen for å skrive i dagboka etter å ha skrevet i noen gjerstebøker kom jeg ikke inn..

Får heller ikke logget ut...

Kommer bare at siden ikke kan vises...

Hmmm

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 29/08/2005 :  13:48:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
ikke jeg heller.. burde ikke hestemarked snart få seg en ny dataekspert? Litt lei av alt rotet dere klarer å prestere Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 29/08/2005 :  14:03:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
klikka.. åååååååå blir så irritert..! klarer ikke å logge meg inn eller komme på noen andre sider en på mix'n.. hvorfor?
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 29/08/2005 14:14:05 Gå til toppen av siden

binders

Norway

Skrevet - 29/08/2005 :  14:21:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebinders  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebinders  Svar med kopi av melding
den vil ikke hos meg heller åhh irriterende!
det kommer sånn logg-inn ting som om jeg skulle logge på mailen min eller noe. sånn mail adr, og passord :P
jeg har prøvd å skrive inn men den kommer bare opp på nytt og på nytt.
møkkk!!

Mia

http://www.archi.nimphelos.net
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 29/08/2005 :  14:47:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Begynner bli rimelig lei dette rotet nå!

Ikke bare er det hestemarked sine sider som ikke fungerer,men nå popper det opp en innloggingsboks samme hvilken side jeg er på nettet,og på andre forum! Til og med på msn dukker denne innloggings-boksen opp! Til stor irritasjon,ettersom det åpenbart ikke er bare,bare å lukke den ned heller,for neste gang jeg skifter side,så er den *** boksen der...

Helt i orden at hestemarked har lov å ha problemer...men når har de egentlig tenk å informere om hva som foregår,eller i det minste komme med en beklagelse? Er det så *sensor* vanskelig!

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 29/08/2005 :  18:28:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
og lille meg syns ikke det er så ille at noe blir feil, men jeg syns det rett og slett er grusomt irriterende at ikke folka på hestemarked kan fortelle oss hva og hvorfor når noe galt har skjedd. Når alt henger og og MIC'en ikke funker og sånt, da syns jeg faktisk ikke at det er helt på å vidda å prøve å informere brukerne om hva som har gått galt..

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 29/08/2005 :  20:55:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Er enig med Guro - en må regne med litt feil. Det er jo ikke akkurat sånn at man DØR om ikke hestemarked fungerer lissom! Men kunne vært greit å vite hva som skjedde...
~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 29/08/2005 :  21:45:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er enig med Guro - en må regne med litt feil. Det er jo ikke akkurat sånn at man DØR om ikke hestemarked fungerer lissom! Men kunne vært greit å vite hva som skjedde...

Opprinnelig postet av Anette&Ali&Aurello

Det var ikke det som var problemet mitt...i tillfelle noen skulle misforstå... Men at den innloggingsboksen dukket opp når jeg åpnet en ny side,likegyldig om jeg var på-logget på HM eller ikke... Skulle sende endel @ med div. linker...og da var det sånn passelig å måtte klikke av den boksen for hver ny side eller innlegg(på andre forum) jeg åpnet...

Men må innrømme at dette har IKKE vært dagen min,så har vært sånn passelig irritert på alt i dag... Ser at jeg muligens() har overreagert en "smule"...

Men mener fremdeles at HM kunne opplyst hva som er problemet når slike ting skjer...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 30/08/2005 :  00:34:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er jo ikke akkurat sånn at man DØR om ikke hestemarked fungerer lissom!

Det er sannelig meg ikke lang i fra altså..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.