hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestemarked
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hestemarked
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 25/08/2005 :  13:02:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Siden dere nå er blitt så store og veldig godt kjent... Dere skal ikke begynne å ha egne hestearrangementer a??

Mitt store drømme arrangement lå jeg å tenkte på i morges før jeg stå opp... Å ha en messe hvor man kan ta med hestene sine for å finne sal som passer... At hestebutikker for ha stands og ta med seg saler, sånn at folk kan få hjelp til å tilpasse saler... Og at det samtidig er info kurs/foredrag der... Oppvisninger, og andre salgsting er jo også publikums tiltrekker...

Ha foredrag om hvor viktig det egentlig er at salen passer helt perfekt... Er nok en del ryttere rundt i norge som ikke bryr seg så hardt om hvordan salen ligger... Er svært sjeldent jeg ser en hest som jeg ser salen ligger skikkelig på... På stevner og ridetimer ser jeg titt til ofte saler som er dårlig tilpasset... Ligger for langt frem er den størte feilen, og glipper bak...

Sliter selv med å få tak i saler til hestene mine og det er veldig dyrt å få saler sendt frem og tilbake... Og ta med hesten rundt til butikker er jo heller ikke lett for det er jo ikke så mange hestebutikker rundt her som har mange saler liggende i butikken, det meste må bestilles opp...

Salmakere som selger utstyr har jeg lært å holde meg unna... For er desverre sånn for noen så er penger viktigere enn hestens ve og vel... Står en hesteeier der uten særlig peil er det veldig lett å få solgt en sal til 4000 kr mer som kanskje ligger dårligere bare fordi eieren ikke vet bedre...
Når jeg ringte salmaker var det bare et merke som ville passe min hest... Og når jeg ikke har penger til den salen, så hørtes det ut som de ikke var så interessert i å hjelpe meg...

Ja takk til et slikt arrangement

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.