hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Premie, hva skal jeg finne på?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Premie, hva skal jeg finne på?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  13:45:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei! Stallen vår skal jo ha uoffisiell utstilling snart. Og vi har gjort det sånn at alle de hestene som går videre for å konkurrere om tittelen Best In Show får en liten ting ekstra i tillegg til rosetten... I fjor fikk de medaljer, men i år tenkte jeg å finne på noe annet... Har allerede bestilt de andre premiene allt. Men tenkte det hadde vært koselig med en gavepremie av et eller annet slag..

Er det noen som har noen ideer? Det må ikke bli for dyr ting da siden de allerede får en rosett fra før av.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Lene.

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  13:55:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gavekort?
Takker for meg. Gå til toppen av siden

*heztejenta*

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  14:50:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med noe til hesten?
Heey!OOOO!
Kan jeg få en smartis?!Haha1Den var god....
Gå til toppen av siden

*heztejenta*

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  14:50:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
hva med noe til hesten?
Heey!OOOO!
Kan jeg få en smartis?!Haha1Den var god....
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  15:56:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hva med og finne noe hesteutstyr som f.eks.en billig grime, leietau ( som alltid kommer til nytte ), strigle osv. Syntes hestebutikkene kan ofte være meget flinke til og sponse arrangementer :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  16:28:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Snakk med Felleskjøpet eller Norgesfór eller noen annen fórleverandør i distriktet. Stallen din er sikkert gode kunder der, og de kan gi sponsepremier som caps, nøkkelringer, t-skjorter osv.

Mvh Line.
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  17:41:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Kan jo evt. bestille noen billige schabraker/voilocker fra horze! Bestill flere, så har du noen til neste gang dere skal arrangere stevne også. Eller ridehansker (billig, og noe alle trenger), ellers syns jeg at tipset til Cowgirlchris var veldig smart, fote slike ting deles ut som reklame fra forhandleren, og da koster det deg ingenting! :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  20:08:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Ja, kan jo forhøre meg litt rundt omkring... Grimer går nok ikke iallefall, er jo så mange str å velge i mellom.
Takk for tipsene!!
Er det flere som har andre tips er det bare å komme med dem!

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/08/2005 :  21:36:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med et dekken det står Best in show på?? Bare et tynt dekken..

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  23:01:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg synes en slik utmerkelse bør ha en litt mer gaveaktig eller prestigefylt premie, enn bare en forbruksvare. Med prestigefylt premie hadde det vært kult med dekken eller shabrak elns. Men brodering av "Best in sho" f.eks, slik Kristine og Rosita foreslår. Alternativet er mer en gavepremie. Under dressur NM ga de bort noen flotte hestehode statuetter som premier i enkeltklassene. Antagelig kjøpt via en slik premiebutikk, uten at jeg vet. Mulig prisen var ganske dyr, de var nemlig veldig fine. Ellers har jo slike premiebutikker ofte andre ting, men noe blir litt for mye plastikkaktig synes jeg. Men noe er fint da.. Alternativet er f.eks. å få et glass/en vase gravert. Jeg vant en gang en liten vase i krystall med isfrosset gravering av rideklubblogo. Her kunne kan kanskje funnet på noe av det samme med "Best in show", og klubb eller noe. Evnt kan du gi noen fine bilder. Vi hadde landsstevne i helga, og da hadde en i klubben sponset med noen flotte bilder i begrenset opplag, som ble gitt til de plasserte. Med hester på selvfølgelig. Det var veldig originale gaver, og veldig fine.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2005 :  00:49:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Tror dere misfårstår meg litt nå.... Kan ikke gi ut dekken til alle hester som går videre og skal konkurrere om tittelen Best in show!!!

Det er alle klasse vinnerne jeg snakker om, de som da går videre til best in show... At de kan få noe mer enn bare deltaker sløyfa siden de er klasse vinnere og går videre til å konkurrere om best in show tittelen. (Er noen ganger faktisk flere i samme klasse går videre til best inshow)

Dekken blir litt vanskelig å gi på en utstilling åpen for alle raser, vinner en Shire så må jo den ha STORT dekken og vinner en Shettis må jo den ha lite dekken.

*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 23/08/2005 :  06:29:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Gavepremie da? Zolos kan det være at har noe kult. Uten at jeg egentlig vet
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

popo

Skrevet - 23/08/2005 :  08:56:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis du går på slike billige butikker (Nille, Europris, Max ol.) så finner du sikkert noe fint å bruke som premier. Kommer ikke på noen tips akkurat nå, men kanskje du finner noe når du går å titter...hehe... Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.