hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - En ny ting på vip'en allerede!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 En ny ting på vip'en allerede!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  19:43:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe.. Jeg likte den nyeste tingen på vipen! En oversikt over de siste som har besøkt vip'en min! Det har jeg ikke kommet til å tenkt på heller, men det var en fin ting!

Atter en applaus til hestemarked.no :)!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  19:59:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg så det ikke jeg....
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  20:04:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Rett under nyeste bilder! Utrolig kjapp respons på forslag her!! :D
Therese
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  20:09:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
absolutt! driver¨å tester ut hvordan den fungerer nå, klikker meg litt innom tilfeldige vip'er o.l, det burde ikke være sånn at navnet ens kommer opp to ganger etter hverandre dersom en besøker vip'en, la oss si at det f.eks er plass til 10 siste besøkende på den lista, da bør ikke navnet ens komme opp før en har "ramlet utav lista" :) Eller hva?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  20:51:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Du kommer berre opp på lista dersom du er pålogget på medlemssida di da. Så det er også fullt muleg å sjule att man er innpå sida også.
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  21:21:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Syntes ikke det gjør noe at man ikke kommer på lista når man ikke er innlogget; folk som ikke har egen vip må jo også få se på vipen til andre. Men enig med Anne om at navnet ens ike bør komme opp før man er av lista igjen. Litt kjedelig hvis man driver å går litt frem og tilbake mellom vipene og plutselig står navnet ditt 6 ganger etterhverandre på lista.
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  21:26:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Ja, enig. Sitter å leste på vipen til ei venninne og en annen, nå står jeg ca. 6 ganger på venninna sin vip :P

Ser at "lagre passord" også er kommet, hvis ikke det er bare meg som ikke følger med. Har nemlig autopålogging i opera uansett..

Therese
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  22:12:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
whei, de gjorde forslaget mitt til virkelighet! :D ;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  22:12:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
whei, de gjorde forslaget mitt til virkelighet! :D ;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 20/08/2005 :  09:52:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Syns det var et kjempebra forslag å fint at de gjorde nå med det så fort..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 20/08/2005 :  09:59:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjempeflott synes jeg! Å så kjapt!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2005 :  00:38:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
ikke sett det jeg heller, men det var fint, dette har jeg savnet :)

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/08/2005 :  09:50:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når man logger inn på forsiden, så står det oppi venstre jørne flere alternativer, ikke bare logg ut. Men webauksjon, mix-debatt osv.

La ikke merke til det før nå.

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  20:17:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Masse ros til hestemarked for å ha ordnet nye oppdateringer på vipene så raskt!
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.