hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Atter en gang anonyme debattanter...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Atter en gang anonyme debattanter...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  09:52:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå vil jeg få understreke at dette er ikke et innlegg til alle anonyme debattanter, mer i retning kategorien "anonyme og altfor store i kjeften- debattanter".
Begynner å se meg litt lei av enkelte anonyme deltageres hemningsløse "munndiare" i form av fornærmelser det ikke står en "ekte person" bak.
Er man "tøff" nok til å komme med fornærmelser burde man også være tøff nok til å stå for det

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  10:26:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Helt enig...

Å gå ut mot andre for å være kvalm, og så være så pysete at man selv ikke tør si noe som helst om hvem man er, blir av meg oppfattet patetisk. Slike får bare to tette og ei badehette i rett størrelse fra min kant... ;-)

Line.
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  10:39:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
To tette og en badehette? hehe...
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  10:57:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Slike får bare to tette og ei badehette i rett størrelse fra min kant... ;-)

he he he, godt sagt Line

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  11:01:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Enig. Men nå er det ulike grunner til at folk velger å være anonyme. Jeg kan ikke komme på noen gode grunner her og nå, men utelukker ikke muligheten for at det faktisk finnes gode grunner.

Men likevel.. Jeg ser noen kommentarer kommer ved at noen som ikke ønkser å fremstå som person, registrerer en anonym konto, svarer på det innlegget de ønsker å kritisere anonymt, og det er det. Da er det fordi man ikke tørr å fremstå som person med navn, og det er feigt. Det er iallfall mitt syn på den saken.

Nå skal jeg også si at jeg mistenker endel av disse som bryr seg med anonym identitet kanskje feiger ut ved å gjøre det nettopp fordi de har en veldig stor interesse i en sak. Kanskje til og med i form av økonomisk gevinst. Jeg har opplevd mine mistanker i denne retningen flere ganger. Det kan dreie seg om slag av utstyr, bruk av avlshester og/eller snakk rundt annen virksomhet, f.eks. rideskoler/rideleirer etc. Nå er det også brudd på forumreglene at man går direkte på noen som personangrep. Og det er så sant at det bør jobbes for at slike situasjoner uteblir. Men litt ekstra godsnakk, med litt skjult reklamevirksomhet, ved at man fremstår som en mer uteblivende person.

Jeg har faktisk også mistenkt allerede eksisterende brukere, i å skaffe seg litt medhold, i å opprette en konto. Heldigvis har jeg ikke sett mange slike mistenksomme tilfeller, men det er observert. Selvfølgelig uten grunnlag til å si at det faktisk er tilfelle.

Minner om punkt i Forum reglene:
«Som bruker identifiserer du deg med ditt eget unike brukernavn, med tilhørende passord. Man kan velge om man vil fremstå som anonym eller ikke for de resterende debattdeltagerne, men vi anbefaler alle å fremstå med kjent navn og kjent identitet. Dette er ofte å foretrekke for andre debattdeltagere, og øker din troverdighet. Hestemarked logger IP-adresse i forbindelse med aktivitet for alle sine brukere, men av hensyn til personvern er ikke denne informasjonen tilgjengelig for offentligheten.»

Man er ikke tvunget til å ikke være anonym, men det oppfordres til å fremstå med en identitet som ikke gjør deg anonym.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 19/08/2005 11:14:15 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.