hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Når kjærsten følger dine spor på nett..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Når kjærsten følger dine spor på nett..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  18:22:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ikke så mye med hest å gjøre, men vi er da også i et debattforum

Veldig morsom debatt på Hifisentralen: «God DVD/CD spiller»
Anbefales, selv om debatten i seg selv ikke høres veldig spennende ut.

Noen som har problemer med at kjærsten snoker for mye på Hestemarked? Jeg er nok langt unna det problemet (tror jeg iallfall..).

Edit: Glemt en hakeparantes i URLen.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 18/08/2005 18:48:48

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  18:34:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hahah! Den var genial!
Therese
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  18:40:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Genialt!

Jeg er selv forlovet med en som daglig er innom hifisentralens debattsider, må innrømme at jeg ble litt inspirert

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  18:49:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Forresten.. De som tror at morroa slutter på side 1 tar veldig feil.. De aller siste sidene er kanskje ikke superspennende, men det er mer morro enn første side iallfall

Min favoritt er CDen som hopper.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  20:15:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg orker ikke registrere meg som medlem der bare for å lese en debatt, men hvis noen kunne kopiert den og sendt den på mail?
:)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  20:25:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hmm.. jeg er heller ikke medlem, men nå kommer jeg meg ikke inn via linken.
Therese
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  21:17:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
kan dere ikke kopiere den og legge det ut på denne debatten? ble nysgjerrig nå! Gidder heller ikke å registrere meg der ;)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  21:40:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er en debatt som nå har 132 svar. Det blir ikke aktuelt

Men jeg kom inn på den igjen nå (jeg har aldri registrert meg). Ved å følge linker.

Hifisentralen forum -> Hifi generelt -> «God DVD/CD spiller» (den debatten man ser raskt ved at den har mange tusen flere visninger enn de andre debattene.. Linken ble litt annerledes oppbygd med cgi-parametere her, kanskje den fungerer bedre som direkte link?)

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  21:55:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Artig diskusjon=)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  23:11:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Synes ikke den var så festlig, jeg :-s Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  00:09:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Leste litt mer av debatten nå, og jeg tenker: "stakkars mann..."
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 19/08/2005 :  10:23:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
håhå...håhåhå....<---- (dette var morsomt-latter) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  12:46:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
hehe.. gøy den jah..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  20:03:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehehe =) ganske artig og genialt gjort!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2005 :  23:27:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Enten var den ikke morsom eller så skjønte jeg den ikke..? Heh.... :-/
-Marte Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  01:21:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Syns den var morsom jeg. Har akkuratt det samme problemet selv at typen kjøper ting før vi blir enige om det. Og det er ikke mye moro og plutselig komme hjem og finne ut at vi har ny pc og er 14 000 fattigere. Forstår henne godt, jeg kunne gjort det samme selv:P Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.