hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva avgjør hvilken rideklubb du er medlem av?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Hva avgjør hvilken rideklubb du er medlem av?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  01:01:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hva er det som egentlig avgjør hva slags rideklubb du er medlem av? Om du er medlem av flere og du representerer en av dem, hva er det som får deg til å velge akkurat denne?

Jeg tror de fleste velger en lokal rideklubb, men for mange finnes det faktisk flere alternative lokale klubber, eller man føler tilhørlighet til en annen klubb av ulike grunner. Det finnes jo også de som velger en mer ekstern klubb, f.eks. fordi man under lagmesterskap ønsker å delta med lagkamerater disse klubbene har.

Hva er avgjørende for deg?

Ting jeg tror kan være avgjørende for noen, tilføy gjerne disse punktene på din liste om det er en av dine grunner. Har du flere grunner, så føy de til.
  • Rideklubben har billig medlemskontigent.
  • Rideklubben har tilknytning til ridesenteret/stallen jeg har hesten min/rir på.
  • Jeg ønsker å representere denne klubben i lagmesterskap.
  • Rideklubben tilbyr goder i form av rytterstøtte og/eller kurs.
  • Rideklubben har god økonomi.
  • Rideklubben arrangerer mange store stevner som gjør at det er morsomt å representere klubben, og gøy å hjelpe til på stevner.
  • Rideklubben arrangerer mye for medlemene, i form av klubbstevner og andre sosiale sammenkomster med og uten hest.
  • Alle i distriktet er medlem av denne rideklubben, og det finnes ingen andre alternativ i distriktet.
  • Rideklubben har bra klubbavis.
  • Medlemsskap i denne rideklubben gir rabatter i butikker og/eller på ridekurs.
  • Det er obligatorisk med medlemskap i denne klubben dersom man skal gå på kurs, benytte rideanlegget og/eller delta på treninger.
  • Klubben har et godt rykte.
  • Rideklubben har et aktivt og godt samarbeidende styre og en aktiv sportskomite.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 18/08/2005 01:04:04

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  16:24:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
- Rideklubben har billig medlemskontigent.
- Rideklubben tilbyr goder i form av rytterstøtte og/eller kurs
- Rideklubben arrangerer mange store stevner som gjør at det er morsomt å representere klubben, og gøy å hjelpe til på stevner.
- Rideklubben arrangerer mye for medlemene, i form av klubbstevner og andre sosiale sammenkomster med og uten hest.
- Rideklubben har et aktivt og godt samarbeidende styre og en aktiv sportskomite.

De jeg vil tilføye:
-Rideklubben min arrangerer gratis teoritimer/kurs for de som er medlemmer
-Rideklubben har et veldig fint annlegg som man kan bruke
- Mange forskjellige grener representert innad i klubben
- Dyktige folk

Ellers falt valget naturlig på klubben jeg er medlem av, fordi den ligger nærme der jeg bor, og det er denne klubben jeg har størst mulighet til å være aktiv i. Har også mange venner som er medlem i klubben, og nivået i denne klubben er alt fra nybegynner til elite. Syns det er en koslig klubb, som gjrø mye for medlemmene sine. Og medlemmene gjør en del for klubben også, f.eks som å hjelpe til på stevner, holde annlegget i orden osv. Det er en billig årsavgift, og da er det greit å bistå klubben når de trenger det

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Little Bee

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  14:19:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLittle Bee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLittle Bee  Svar med kopi av melding
- Rideklubben har tilknytning til ridesenteret jeg har hatt hestene mine på (har ikke hest der for øyeblikket).
- Rideklubben tilbyr goder i form av rytterstøtte. Bla. full dekning hvis du deltar i alle mesterskap, lag eller individuelt (selvsagt ikke klubb mesterskap, men alle andre offesielle).
- Medlemsskap i denne rideklubben gir rabatter i butikker (ekstra pluss, men ikke grunnen til at jeg valgte klubben).
- Rideklubben har faste sprangtreninger hver uke, også weekend kurs ca. 1 gang i mnd. Får også jevnlig besøk fra tysk berider(?) (Hartmut) i dressur.
- Rideklubben har et veldig fint anlegg med 70 x 90 utebane, i tillegg til at ridesenteret har en 20 x 40 utebane og 20x60 isolert, oppvarmet ridehus (den store utebanen ligger på området til ridesenteret men eies av klubben).

Vil legge til:
- Jeg jobber på ridesenteret klubben holder til på.
- Mange forskjellige grener er representert i klubben.
- Godt miljø blant medlemmene, ryttere i alle aldre er medlem.

Noe jeg synes er veldig viktig:
- Klubben er aktiv hele året, når det gjelder treninger og stevner/klubbstevner. Noen rideklubber, (f.eks Ekeberg rideklubb) har kun uteanlegg, og har derfor begrenset med aktivitet på
sen høst/vinter/vår halvåret.

Posted by Bee
Det er ikke alltid de som hopper høyest som er flinkest til å ri.. Eller de som tror de kan alt, som kan mest..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.