hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sikkerhetsvest på stevne?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Sikkerhetsvest på stevne?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2005 :  14:11:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Heizann!
Lurer på en ting.
Nårman er på stevner. (Sprang).
Man må bruke sikkerhetsvets da ja?
Hva er mest vanelig. Å ha den på innsiden etter utsiden av stevnejakka?

Bare lurer!

Kopi av melding:

Alle hester er like mye verd! Behandle dem likt!
Gla i deg Daytona min!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2005 :  14:21:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
På sprang stevner skal alle ryttere under 16år bruke sikkerhetsvest. (altså ut det året de fyller 16)

Det er vel vanligst med sikkerhetsvesta utenfor ridejakke siden jakka ofte er ganske tettsittende, men det er opp til den enkelte.

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2005 :  14:50:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Ok... Det var det jeg trodde men måtte bare spørre siden venninnen min trodde noe annet...

Tusen takk i allefall!

Klem...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 05/08/2005 :  20:53:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Sikkerhetsvest er påbudt i sprangstevner ut det året man fyller 16. Jeg bruker helst vesten utenpå jakka, blir litt "Sumo-bryter" å ha den inni, syns jeg da, men jeg har sett flere som har ridd med jakken utenpå.
Gå til toppen av siden

Stall Larshus

» VIP

Skrevet - 17/08/2005 :  22:17:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei lurende
da jeg var på mitt første stevne måtte jeg ikke bruke sikkerhetsvest, selv om jeg bare er 15 år, ¨så det er ikke så farlig om man har det eller ikke,veldig avhengig av hvem som arrangere d tror jeg, men du er jo på den sikreste siden når du har den på deg da
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2005 :  22:23:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Edel Pia: På stevner under regi av nryf er det påbudt med sikkerhetsvest for de under 16år, så hvis du fikk starte uten vest overholdt ikke stevnearrangørene reglene som de var pålagt, eller så var det et uoffiselt treningsstevne el.
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2005 :  23:28:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Edel Pia: På stevner under regi av nryf er det påbudt med sikkerhetsvest for de under 16år, så hvis du fikk starte uten vest overholdt ikke stevnearrangørene reglene som de var pålagt, eller så var det et uoffiselt treningsstevne el.

Opprinnelig postet av MissEva

Men det er jo heller ikke noe som heter uoffesielt treningsstevne Det er også utenfor reglementet. Om du var 15 år og startet uten sikkerhetsvest i sprang (det er f.eks. ikke påbudt i dressur), så er det bare å si fysj og fy til arrangøren av stevne.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.