hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan feste innspenningstøyler på sal?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hvordan feste innspenningstøyler på sal?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2005 :  23:08:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Jeg hadde longeringsgjord før og da var det jo ikke noe problem å feste innspeningstøylene. Men nå har jeg bare sal og da er jeg veldig suikker på hvor i salen jeg skal feste dem?

Det er så lenge siden jeg har brukt dem, men stemmer det ikke at de er stamme nok når det er ca en håndflate mellom bittet og innspenningstøylen før den blir festa på når hesten står naturlig?

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2005 :  12:03:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har pleid å festen innspenningstøylen i salgjorden, eller over salgjorden slik at den ikke sklir ned.
Hege Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 15/08/2005 :  12:14:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg pleier også å feste de i salgjorden.

Når du tar de på, er det viktig at hesten står med vekten likt fordelt på alle fire bein. Så bøyer du nesen nesten til loddplan, og fester på utvendig side. På innvendig kan du ha den ca. 2 hakk strammere, da forutsatt at hesten er vant til innspenning, og godt oppvarmet.

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2005 :  12:18:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Joda, det stemmer at det skal være ca en håndflate (ca 10 cm) mellom innspenningstøylene og bittet når hesten står helt naturlig. Greit å stramme dem ett hakk når du har longert en stund..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.