hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sal fra borjes??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sal fra borjes??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

tebj0

Skrevet - 13/08/2005 :  23:28:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal kjøpe meg en midlertidig allroundsal til en haflinger. Han er ganske godt hold, så jeg regner med å måtte kjøpe ny sal til han når han har slanket seg litt og fått bygget opp litt muskler... blir derfor en billig variant i første omgang. Har sett litt rundt, og så fant jeg en rimelig sal på www.borjes-tingsryd.se Den ligger under allround og heter pinto. Denne salen fås i bomvidde x-vid.. Noen som har erfaring med denne salen? Håper på tilbakemedinger:)

rawdy

» VIP

Skrevet - 16/08/2005 :  01:07:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg bestilte en slik sal.Men den var liten i str.Både i bom og ellers i puter osv.Dessuten kom den med rustne spenner.Og hard å sitte i.salen var ikke som på bildet.Den har semsket skinn på kneputene.Og kneputene var heller ikke like.Det var det ikke i katalogen min.Men den har bred ryggspalte og ikke altfor hard stopping.Men jeg leverte salen tilbake.
Lykke til med valget av sal.
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 16/08/2005 :  01:11:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmm.. hørtes ikke så fristende ut akkura Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 21/08/2005 :  13:48:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
jeg har en sånn sal PINTO!trives kjempebra med den....ryggspalten er akurat passe og det er bra stopping...salen er sånn som på bildet!!!håper du finner en sal!;)lykke tyil!!!;D
Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 21/08/2005 :  19:25:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
wæh, har sett på dressursalene til børjes. Noen som har erfaringer med dem? har lenge tenkt på å kjøpe sal fra sverige, siden de er 1000-2000 kr billigere enn i norge.. (om ikke billigere?)
Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Content

» VIP

Azores

Skrevet - 22/08/2005 :  00:02:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
heisann...
jeg har en gammal hest som forandrer seg i ryggen kontinuerlig, jeg orker ikke stresse me å kjøpe ny sal hver gang han får en ny muskel... eller mister en!løsningen for meg ble bates... eller billigere wintec... de har nemlig noe så genialt som utskiftbar bom! som du kan skifte selv... bare 2 skruer ut... ny bom i.. og 2 skuer inn... bommene koster rundt 250 kr.. kjempegod og ri i.. og som ett stort pluss er det luftputer i dem! ikke ullstopp! du kan sjekke de ut på www.lillestromhestoghund.no eller på www.batesaustralia.com.au !!! kongesal!

jeg syns det er så dumt me krig og fred og religionspolitikk og sånn.... kan ikke alle bare være venner!

BLOND POWER! rosa rocker!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.24 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.