hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bare et lite tips for hester med leddprobl. etc!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Bare et lite tips for hester med leddprobl. etc!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  23:04:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her kommer et lite tips!! Sliter hesten din med dårlige knær eller andre leddproblemer? Da bør dere prøve haibrusk gelè!! (kjøpes på helsekost)
Hesten min har slitt litt med knærne,og slo ut på bøyeprøve med grad 2. Begynte med haibrusk gele og etter 2 mnd, bøyde jeg han opp på ny,og han har gått ned til 0,5-1 grad!! Om det er geleèn vet jeg ikke,men tror det!Er bare så glad!!hehe

Content

» VIP

Azores

Skrevet - 21/08/2005 :  23:38:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei... visste du at haier blir fanget og skjært av finnene sine og sluppet ut uten finner, alt dette mens de lever? fordi du skal få den fantastiske geleen din! og forresten hester bør ikke mates me animalske produkter...... de er på en måte Planteetere... ikke for å være slem altså men....
jeg syns det er så dumt me krig og fred og religionspolitikk og sånn.... kan ikke alle bare være venner!

BLOND POWER! rosa rocker!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  08:46:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Oisann, det var da veldigt, Hip Hop?!
For det første så tror jeg neppe at Julie har en gèl i maten til hesten men heller smører det på bena ( knærne ), og for det andre så har vi da forskjellige meninger om bruk av ting og tang fra andre dyr. Så please ikke begynn en slik debatt her.. Der er nok av dem på forumet!
Det er vel bra om det funker. Hadde jeg hatt en hest med leddproblemer hadde jeg nok prøvd det ut jeg også

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 22/08/2005 08:49:48 Gå til toppen av siden

LilleMarie

» VIP

Skrevet - 22/08/2005 :  17:52:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vil gjerne høre fra Julie om det er som Bente71 sier, at du smører det på knærne, eller har det i foret.. jeg ble litt nysgjerrig jeg
- Marie & Lipdonn - Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2005 :  19:50:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg smører det på knærne hans, det lukter helt forferdelig,det synes hesten min og,men..det virker!
Jeg tror ikke haiene blir sluppet ut igjen uten finner... dette her er lovlige ting, og haiene blir telt og fanget innenfor et område. Hvis man skjærer av finnene og slipper de ut igjen vil de blø ihjel, og jeg tror sånt fort ville bli merket og stoppet av myndighetene, for det er ihvertfall ikke lovlig.. Vet jo at hester er planteetere,forer ikkemin med biff til kvelds for å si det sånn...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.