hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hesteelsker
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 hesteelsker
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

ShyBoy

Skrevet - 23/08/2005 :  07:59:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hun har jo rett. Du trenger ikke være bortskjemt for å ha hest mener jeg. Men altfor mange er det og de er så frekke at jeg skulle skambankt dem!

Selv om man har en rik familie, så er det ikke alle som er bortskjemte der heller. Selv har vi en passe familie og klarer oss fint, men vi er absolutt ikke rike, men normale og har råd til å holde en halv ponni i et år hvertfall.

Og tenk: Jeg betaler det meste selv, og det jeg ikke klarer å betale, jobber jeg for. Jeg enten sykler eller går, med mindre været er ALT for dårlig. Så jeg prøver jeg så godt jeg kan å ikke bli like bortskjemt som ei jeg var venninne med før...

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

blakken elsker

» VIP

Skrevet - 25/08/2005 :  14:37:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok nå skal jeg forklare i en annen diskusjon her så jeg noen snakke stygt om rike folk. jeg skulle svare på det men tokk litt feil. jeg er lei for det men nå må njeg si noe har du lyst på hest? selger hesten min si ifra om du er intrisert
Gå til toppen av siden

blakken elsker

» VIP

Skrevet - 25/08/2005 :  14:37:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok nå skal jeg forklare i en annen diskusjon her så jeg noen snakke stygt om rike folk. jeg skulle svare på det men tokk litt feil. jeg er lei for det men nå må njeg si noe har du lyst på hest? selger hesten min si ifra om du er intrisert
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 25/08/2005 :  15:10:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Annonseforumet er et fint sted.. Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/08/2005 :  17:35:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Å herregud..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 25/08/2005 :  18:01:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hei!
ikke driv på mer!!! kan dere aldri bli litt mer stooooore?
Ingen skal bli snakket stygt om! (okei?)
Eller skal dere forsette denne teite konflikten i årevis?!
Skjønner dere ikke at hvis dere syntes det er så foferdelig så kan dere bare pelle dere til tabloid....Og snakke om at det er så urettferdig at de og den har hest og ikke dere selv?! DERE SKJØNNER VEL AT DETTE ER TEIT OG KVALMT Å HØRE PÅ SÅNNE SIPP UNGER SOM KLAGER OVER ALT?

Opprinnelig postet av minttu

Jeg synes det høres ut som om du vil at vi skal fortsette krangelen jeg... Jeg synes dette var et VELDIG teit forum, men svarte fordi det irriterer meg skikkelig at noen kommer og sier de har ridd siden de var tre og har jobbet mye og blablabla... Blir rett og slett forbanna jeg da.

Men enig med Wenche: Å herregud...

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/08/2005 :  19:05:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å du sier vi skal bli store?
Se på deg selv da!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/08/2005 :  19:07:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skal jeg si dere noe eller?! nå avslutter jeg denne teite krangelen

Det er så urettferdig at ditt og datt har hest og ikke jeg! blablablabla.... vi fikk ikke bo i huset i en månde fordi vi ikke hadde råd......bblablablabla.... ikke snakk stygt om bortskjemte barn!!! selfølgelig skal man ikke snakke stygt om en eneste person!
jeg sjønner at det er vanskelig for dere,men vet dere hva?
Hvis dere fortsetter å drive denne kvalme diskusjonen,da blir dere ALDRI ferdige!!!! Og aldri voksene! okey,hun blakken elsker har det godt,hun bor i et hus,hun har sikkert greie foreldre! og hun driver med hest! syntes ikke dere at det høres normalt ut?
alle må ikke ha råd til alt........! bare det man trenger!

SLUTT!

Opprinnelig postet av minttu

Kjære deg. Selv eldre menesker blir provoserte en gang iblant, og på meg hørtes det ut som om du likte denne diskusjonen. Skjønner enda ikke pointet med den, men kan nå ikke de som har hest få ha hest, og de som ikke har hest få drømme om en?

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/08/2005 :  19:11:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Se på deg selv da!

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Vi har nok ikke noe på "Juniorsnakk" å gjøre egentlig.. Kan jo la dem ha disse diskusjonene for seg selv..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/08/2005 :  22:51:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Se på deg selv da!

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Vi har nok ikke noe på "Juniorsnakk" å gjøre egentlig.. Kan jo la dem ha disse diskusjonene for seg selv..

Opprinnelig postet av Welsh_lover

Ja, det er kanskje like så greit. Men av og til, så stikker jeg innom får og se. Har en liten junior inni meg 7hø

Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  17:06:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
ke e meiningå md denne debatten??
d blir jo bare krangle ut av d.
ikkje stygt meint då,
eg syns du fortjente hesten itte alt d ardbeidet,og syns ikkje du e bortsjemt.
men ke e vitsen med å skriva ke du he opplevd?va d meiningå at de sndre å sko skriva om ke de hadde fått hest for?

bare lure eg;O)

klem julie anne

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  17:13:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
eg fekk leggchaps,ridesko,ridehanska og tåvarmera i går t bursdagsgave av mormor og morfar sjøl om eg ikkje sylle åre før på 8.okt.
mn dei reise vekk då.
d kosta vel ca 900kr tilsammen men eg e ikkje bortsjemte.
de ville bare væra greie md mg si dei he møye penga,
hade

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  10:18:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
ikke snakk styggt om mathilde !
blakken elsker :(

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.