hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Parfyme!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Parfyme!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  13:06:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg bruker stort sett Lacoste (den vanlige blanke flasken med sølvkork)
og det er blitt "min" lukt. alle vennene mine tenker sier at den lukta er Siv...

varierer av og til litt med Hugo Boss Woman...

har jo også mye annet liggende, slikt som man får av bestemor, "tusentakkdetvarakkuratdetjegønskameg", gjemmer den innerst i skapet, og lover deg selv at du aldri vil bruke den...

og den flaska (formet som en blå manns-torso), husker ikke hva den heter, den lukter helt fantastisk på menn!! elsker den lukta!!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  14:01:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Akkurat nå bruker jeg Lacoste, fikk den av sambo i sommer og elsker den!
Ellers har jeg godt utvalg i skapet, bla Emporio fra Armani både den grå og den røde utgaven.
Eternity og Tresor er også noen av mine favoritter.

Kjøper aldri "billigparfyme" eller parfyme fra feks Yves Roches.
Synes de forsvinner i full fart.
Og selv om jeg ikke liker å stinke parfyme, synes jeg det er ok at man kan ane duften etter mer enn en halt time liksom...

Anette Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 27/02/2006 :  16:16:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker tommy girl (Tommy Hilfiger), og har gjort det de siste 7 åra.
Liker også Glow (Jennifer Lopez)
De er friske og lette- fixer ikke type tunge krydrete parfymer som Cloe,Opium osv. Yuæk..

Redigert av - xxxx den 27/02/2006 16:25:39 Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 27/02/2006 :  17:44:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hugo Deep Red-til fest,synes den blir litt tung til dagbruk
Miracle-frisk
Sunflower-fin sommerduft
White Musk-diskrèt og ren
Laura-lukter bare best!

Brukte Laila (fra en nordmann i USA?) da jeg var yngre,men har ikke fått tak i den. Minner om Laura,men er litt friskere.

Gå til toppen av siden

kristina:P
» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  13:52:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekristina:P  Send %s1% en ICQ meldingkristina:P  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekristina:P  Svar med kopi av melding
gutta me sjan paul parfyme!aah..da lukter de så godt at eg får lyst te å spise de opp!:phaahah:D
kristina:p Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  14:05:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Akkurat nå går det i Christian Diors "J'adore" - den lukter supergodt. Ellers er jeg veldig glad i Sonia Rykiel, og har vel hatt de fleste av hennes sortiment (det inkluderer også lotion, badegel osv., men siden jeg er allergisk er det liten vits i å kjøpe det). Dessverre er det svært vanskelig å få tak i Sonia Rykiel nå for tiden, så dersom noen vet hvor det selges, så tips meg :-D Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 13/03/2006 :  22:04:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Akkurat nå bruker jeg Lacoste, men kjenner jeg meg selv rett blir jeg fort lei og bytter til en annen. Klarer liksom ikke å finne "min" lukt. Brukte Ralph Lauren i mange år og synes den var best, men så plutselig var det så mange som brukte den. Vil gjerne ha en parafyme som ikke alle andre bruker.

Men andre parfymer jeg liker er Romance fra Ralph Lauren og Laura.

Og forresten jeg så Eden-parfymen på Gran Canaria for ikke lenge siden, så den er forsatt å få tak i, i utlandet!
Gå til toppen av siden

stall-lynghaug

» VIP

Skrevet - 15/03/2006 :  11:06:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruker en fra bjørn borg rosa flaske,husker ikke hva den heter.fikk den til jul...hærlig lukt.men har sikkert 20 flasker til med allt mulig. Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  12:31:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Bruker ikke særlig mye parfyme.. Så den flaska jeg fikk av karen min for et par år siden har ikke minka så særlig mye.. Opium.. jaja.. (har kjent bedre lukter ja..) Har vel igrunnen ikke mye peiling på det heller da..

Men å gå i Tax-free'en på båten og når det er sjø og jeg er nokså kvalm, det er ei pine!!

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.