hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trenger hjelp ang.MSN
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Trenger hjelp ang.MSN
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  16:25:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg trenger virkelig hjelp her nå.. Jeg er fullstendig avhengig av MSN,men idag når jeg skulle logge på virket d ikke!
Jeg trykte på snartveien til MSN,sånn som jeg alltid gjør,og timeglasset kom frem og pcen jobbet,som vanlig. Men så ble bare timeglasset borte,pcen sluttet å jobbe,og jeg ble ikke logget på MSN.. Hjelp..!
Jeg har virkelig prøvd ALT for å komme på MSN igjen! Jeg har trykket tusenvis av ganger,ventet kjempelenge,prøvd å laste ned MSN på nytt,slått av og på pcen,men INGENTING virker Jeg trenger virkelig tips fra dere,om hva som kan være feil! D har aldri vært sånn før,og jeg har ikke brukt pcen til noe unormalt,bare d vanlige jeg pleier å drive med.. Så please..Help me!

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  16:45:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Sjekket brannmur innstillingene dine? Re-startet maskinen? Du kan jo også slette messenger fra maskinen og laste det ned på nytt.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  15:41:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja,jeg har sjekket brannmur-innstillingene,og jeg har lastet ned MSN på nytt,og deretter restartet pcen. Jeg skjønner ikke hva som kan være feil,for d har aldri hendt før. Og jeg kommer meg jo inn på internett,så d er ikke noe galt der. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/03/2006 :  16:19:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sikker på at du ikke har vært uheldig å slette en fil fra dataen som msn trenger for å virke?

Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  16:22:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror ikke d er mulig at jeg har gjort d heller,for jeg har ikke drevet med noe uvanlig på pcen..Bare vært på d vanlige,og har heller ikke slettet noe. Men nå skal jeg gjøre et siste forsøk på å laste ned MSN.. Funker d ikke nå,så gir jeg opp Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  16:22:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Eller den rett og slett bare har klikket?
Skjer sånn innimellom..

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  16:31:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
prøv å last ned en annen versjon?

jeg bruker til vanlig 7.5, men innimellom klikker den så jeg må bruke windows messenger..

en gang fikk jeg ikke logget på 7.5 på ca en mnd, men plutselig gikk det igjen :p

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  16:49:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har prøvd å laste ned den nyeste versonen oxo,men den virker heller ikke.. Men kanskje den bare har klikket da.. Får prøve videre,og hvis d snart ikke begynner å virke,så får jeg vente i en mnd eller to;) Og bruke windows messenger imens..Hehe.. Takk for alle tipsene! Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  23:18:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Mulig at det er serverene til msn som sliter litt også, og da er det pent lite du kan gjøre.. Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  13:52:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Mye kødd med MSN for tida.. Er ikke alltid den vil logge på, og når jeg først får logga på kobler den ut helt plutselig.. og det kommer opp et lass med feilmeldinger.. Irriternde jah..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.