hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ipod nano.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Ipod nano.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ina_R

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  14:44:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Vurderer å kjøpe meg en sånn en :)

Noen som har?

• Fornøyd?

• Hvor kjøpte du den?

• Pris?

• Minne?

• Hvor lenge holder batteriet?

Vurderer å bestile herfra

Noen som har gjort det?
Evt: Hva syns du, er du fornøyd?

Edit for å si: Vet at det er en annen tråd om Ipod, men fikk ikke så mye ut av den :)

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 13/03/2006 14:52:01

Bustetrollet

Skrevet - 13/03/2006 :  14:54:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en Ipod Nano ved siden av meg som skal inn til reperasjon.

Fornøyd? Njaa.. Ganske.
Hvor kjøpte du den? mpx
Pris? 1600
Minne? 2 GB, er man ikke fornøyd da er man aldri fornøyd.
Hvor lenge holder batteriet? Det er batteriet som har klikka hos meg da, så det er noe sarv. Holder ganske lenge, egentlig.

Å bestille fra Apple er bare ekstra arbeid.

Jeg syns det er lite for pengene. Riper fort, henger seg opp osv.

Hadde jeg hatt muligheten hadde meg kjøpt Micro Zen istede. Men jeg har Nano pga. utseende.

Redigert av - Bustetrollet den 13/03/2006 14:57:57 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  15:08:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Tja, ligger å vipper mellom Nano og Micro Zen.

Men noen som har linker til andre steder det går ann å bestille Nano?

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/03/2006 :  16:16:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alle steder der de selger MP3-spillere. mpx, komplett osv.

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  16:35:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Shopping guiden til MSN finner den beste prisen blant de mest populære norske nettbutikkene: http://shopping.msn.no/b/a/cp_122701_brand_apple.html

Vurderte å kjøpe ipod nano, men fant ut jeg sikkert bare kom til å sette meg på den å knekke den :P Kjøpte en Creative zen nano plus, helt grei og lett å ha med å gjøre, pluss at den har radio.

Ang minne kan du selv velge hvor stort minne du vil ha når du kjøper, dess mer minne, dess dyrere. Jeg har 1G som er vel rundt 500 sanger, som er mer en nok til mitt forbruk.

Gå til toppen av siden

Tonje&Cenja

» VIP

Skrevet - 14/03/2006 :  16:41:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.it24.no

De er ganske billige;)
Jeg har Ipod Video 30gb, hadde jeg kunne valgt en gang til hadde det blitt nano.. Mye lettere og jogge med osv:)

Selv den lengste reiser med ett eneste skritt Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  16:46:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg hadde nano før :-)

Fornøyd?

Sånn middels. Litt "var" riper og fikk seg lett en knekk + at det var for lite minne for meg.

Hvor kjøpte du den?

iPod Store eller noe, den siden på nettet. Apple.

Pris?

1700 og noe.

Minne?

2GB, alt for lite for meg...

Hvor lenge holder batteriet? Ganske lenge til at den er såå liten, men ikke på langt nær så lenge som de "store" iPodene.

Vipper du mellom Zen Micro og nano - kjøp Zen Micro. Nanoen er veldig pen å se på, men veldig "pinglete", dvs. den riper fort og har lett for å få seg en knekk.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/03/2006 :  16:50:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Knekk? Jeg synes den er meget hard. Men jeg behandler den som en prinsesse også da, som man nesten er nødt til om man skal ha den.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  17:10:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Knekk? Jeg synes den er meget hard. Men jeg behandler den som en prinsesse også da, som man nesten er nødt til om man skal ha den.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jepp. Mulig jeg er litt hardhendt (kremt,kremt) men min fikk seg en skikkelig knekk etter bare 2 uker.. Behandlet den pent etter det, men da streiket batteriet.. Fikk den reparert, men da ble minnet fullt.. Sikkert fordi jeg var for hardhendt at den fikk seg en støyt :-)

Bustetrollet

Skrevet - 14/03/2006 :  17:14:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jepp. Mulig jeg er litt hardhendt (kremt,kremt) men min fikk seg en skikkelig knekk etter bare 2 uker.. Behandlet den pent etter det, men da streiket batteriet.. Fikk den reparert, men da ble minnet fullt.. Sikkert fordi jeg var for hardhendt at den fikk seg en støyt :-)

Opprinnelig postet av Mari^_^

Okok, hehe men du vet vel at man kan slette musikk osv. på den ja ?

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  17:25:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg behandler elektronikk særdeles dårlig (er med i stallen og mistes overalt) så alt jeg kjøper er nødt til å tåle en del ;) Nano'en så litt for skjør ut for min behandling. Mine ting skal kunne brukes også, ikke bare være pene å se på.

Redigert av - Eva V den 14/03/2006 17:26:33 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  18:08:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
K&R: Jepp, vet det, men jeg har brukt 9 GB av de 20 GB som er på den nåværende iPod'n min ;)

Sier meg enig med MissEva. Tingesten er nødt til å tåle noe også ;)

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  18:53:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en iPod mini (6GB versjonen), og er veldig fornøyd med den. Batteriet varer og varer, og 6GB minne er mer enn nok (får ikke hørt på langt nær halvparten av sangene på en lading, men greit å ha litt å velge mellom). Den er liten nok til å putte i lomma, men ikke så liten at jeg er redd for å ødelegge den.

Syns nano'en er veldig pen å se på, men den ser jo forferdelig skrøpelig ut. Og prisen er vel kanskje litt i overkant?
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/03/2006 :  19:08:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min Nano er med alle steder den, ikke en synelig ripe enda.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  19:42:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Min Nano er med alle steder den, ikke en synelig ripe enda.

Fått ett "sterkt individ" du da Veninna mi sin er også ganske ripefri. Faktisk.

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  14:52:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Tror det blir Zen Micro da.. Har ei vennina som har den og hun er storfornøyd :D

Takk for linkene Eva og Cenja, skal sette meg å kikke nå.

Må ha ny snart nå, min gamle ble stjelt på skolen for ca 2 måneder siden, og tror søstra er litt lei av at jeg låner hennes :D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.