hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bandasjer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 bandasjer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LivogZara

Norway

Skrevet - 08/08/2005 :  22:27:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hei!
hva slags type badasjer anbefaler dere tl trening? er ute etter bandasjer som man slipper underlag med...har noen ,noen gode erfaringer med dem? beskytter de like godt som bandasjer med underlag?
de har sånne bandasjer på hooks til 289(?)

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 09/08/2005 :  00:02:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
finnes bandasjer som her halvt flis og halvt strikk som er veldig bra! men de tror jeg ikke de selger på hooks

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2005 :  00:07:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Syntes ikke om slike bandasjer med "innebygget" underlag. Man bør alltid bruke underlag, det er ellers veldig vansklig å fordele trykket riktig og få bandasjen til å ligge stødig. Jeg ville satset på underlag og vanlige arbeidsbandasjer.
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 09/08/2005 :  00:15:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker eskadron underlag, disse med frotte-innside, sydd i striper, og stretch bandasjer oppå for dressurtrening. Litt myk streach, ikke slike som blir veldig harde og stramme. Både underlag og bandasjer kjøpt på horze. Foretrekker de som ikke har "Horze" lysende fra borrelåsen ;)

Ellers kjenner jeg mange som liker fleece (enten bare fleecebandasjer, eller slike som er fleece innerst og streach ytterst). Men jeg liker best å bruke underlag.

Stryksokker/belegg og liknende funker også bra mot stryk- og tråkkskader, men gir ikke støtte og varme på samme måte. Dessuten kommer det lett møkk innunder beleggene.

Tror det er mye forskjellig smak og behag på dette området :)
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/08/2005 :  13:26:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
På høøks selger de treningsbandasjer,med fleece innside og strikk utenpå. Får dem i svart,denim,grønn,brun og beige. Veldig gode!
Tror det er greiest å ha bandasjeunderlag uansett,men på de fleece/strikk bandasjene tror jeg det blir litt "klumpete". Bruker ikke underlag på de bandasjene jeg har m/fleece-strikk, men nå bruker jeg ikke bandasjer så ofte heller da..
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 09/08/2005 :  14:00:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg liker heller ikke bandasjer uten underlag...Bruker stort sett belegg, men har noen lyselilla snobben og putte treningsbandasjer liggende Kjøpt i sverige, mener adressen var www.horseshop.com eller noe, ble uansett veldig mye gebyrer og sånn ved å bestille derfra:( Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2005 :  12:38:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg har gode erfaringer med de bandasjene som har en halvdel av fleece, og en halvdel av strikkbandasje. Liker de veldig godt, og hvis man er nøye når man ha dem på, så blir det ikke klumpete, og trykket blir jevnt fordelt. Bruker ikke bandasjer så ofte, så har derfor ikke kjøpt underlag, syns de fleece/strikk bandasjene greier seg når jeg ikke bruker dem mer enn ett par-tre ganger i mnd..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 10/08/2005 :  14:05:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har bandasjer av masse forskjellige slag, men favoritten er nok som eligj beskriver; underlag og stretch. Dette gjelder da selvfølgelig under ridning! Har bandasjer hvor halvparten er fleece, men disse unngår jeg helst å bruke. Føler at jeg ikke får fordelt trykket jevnt og at selve ¨underlaget¨ puster dårlig. Det er sjelden hesten min står med varmebandasjer, men om han gjør det så bruker jeg sånne dyneunderlag (Equiline) og bandasjer i acryl eller fleece. Kjøpte meg sånne Alpha Horse stallbandasjer, men kvaliteten var lik 0, så borrelåsen gikk i føyken relativt fort.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2005 :  18:08:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Liker best de i acryl, de i fleece er ikke like lett å holde rene, og tørker senere syns jeg!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 10/08/2005 :  23:13:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Tror det er greiest å ha bandasjeunderlag uansett,men på de fleece/strikk bandasjene tror jeg det blir litt "klumpete".
Opprinnelig postet av Julie=)

Tror heller ikke det er meningen å ha underlag under disse. De jeg kjenner som bruker dem har ingenting under.
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 10/08/2005 :  23:42:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
vennina mi hadde fått tak i noen knall fine som man ikke trengte underlag, merket var vst belstar, hørt om dem? Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 10/08/2005 :  23:42:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
vennina mi hadde fått tak i noen knall fine som man ikke trengte underlag, merket var vist belstar, hørt om dem? Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.