hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som har erfaring med denne salen(høøks)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Noen som har erfaring med denne salen(høøks)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

tebj0

Skrevet - 07/08/2005 :  13:07:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har erfaring med denne allround-salen fra høøks? Hvilken kvalitet er det på den, er den god å sitte i, hvilken hest bruker du den på? Vurdere å kjøpe en sånn, synes det ser greie ut for en billig penge,, skal kun brukes en periode, så har ikke råd til å kjøpe for dyr sal. Bilde av salen kan sees på vip: tebj0 Alle svar mottas med takk

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2005 :  13:55:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg tenkte også på denne salen som en midlertidig sal til den ene hoppa mi... Jeg prøvde salen og jeg synes ikke den var noe god å sitte i, var veldig typsik billig sal... For billigere saler som er bedre!
Alle salene som sto der da jeg tittet var skjeve og dårlig stoppet (ruglete under)... Og den videste bommen så ut som en normal bom...
Så jeg hadde nok heller kjøpt en billig sal et annet sted!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 07/08/2005 :  13:57:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar.. da blir det nok ikke den nei. Du har ikke noe tips til annen "billig" sal som er god? Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2005 :  14:10:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
hvilken prisklasse tenker du på?

Så på et annet emne at det skulle være til en haflinger, nå vet jeg jo ikke hvor bred den er... om du må ha vid eller X-vid... Er ikke alle disse billig salene som har større bomvidde en vid.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 07/08/2005 :  14:20:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Han er ganske tykk og kraftig, så regner med jeg må ha bomvidde x-vid. Prisklasse på 1500 Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 07/08/2005 :  16:07:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hesten jeg hadde på fôr før, hadde en ganske god syntetsal til 17-1800 kr. Er usikker på merket, var ikke et veldig kjent merke ihvertfall. Dette var en ganske tynn nordlandshest med flat rygg. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.