hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er det med hest og sko?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva er det med hest og sko?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bustetrollet

Skrevet - 29/07/2005 :  20:41:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, ja.. Utrolig men sant. Hoppa mi er gal etter SKO:D

Hoppa mi står og beiter på plena nå. Fordi plenklipperen funker ikke. Så vi måtte ta i bruk Rosita:) Når hun står på plena, så kan det jo være lurt og fjerne avføringen hennes. Så jeg sto der og tok det vekk. Så kom Rosita luskende, og begynte og rive å dra i skoa mi. Mens den var på foten min ja;) Løftet både skoa og foten min opp, måtte stø meg på Rosita, så jeg ikke falt. jeg skulle jo mokke bæsj jeg, så jeg tok av meg skoa, å la henne holde på med den.
Hun sto der og viftet og slengte på den. Bruker noen gammle skatesko til stallsko. Å på dem er det jo så stor tunge, så hun fikk ekstra godt tak på skoen. Så begynte hun og sparke i den og skoa ble helt flat:P Plutselig tok hun tak i den å slengte den rett i hodet på meg.
Hehe. Jeg har altid sagt at det er noe spesielt med denne hoppa=D

Er det kanskje noen andre som har opplevd noe artig/spesielt/trist/mystisk med hesten(fôr hest/hestepasser hesten:)) sin? Skriv det da vell:) Kan gjerne bruke denne tråden som en slags dagbok. Skriv det her hvis det skjer noe du vill dele meg oss:)

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  20:55:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har også truffet en hest som var veldig interressert i sko, men han var føll; liten og nysgjerrig på denne rare verden han hadde kommet til, så han var unnskyldt:p Sko og allslags reimer/tauer var kjempemorsomt, syns han. Ikke like morsomt for meg som rei mora og skulle ha han med på tur, når han knytta opp skoa ved å dra i lissene... Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  20:59:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hestene til stalleieren er veldig glad i bøtter, tar tak i bøtten og står og rister på hodet opp og ned. Veldig gøy å slenge dem rundt og tråkke på dem og sånt. De håper kanskje vi kommer å fyller bøttene med noe godt når de bare mishandler bøttene nok :P
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/07/2005 :  21:08:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når man snakker om bøtter, så kom jeg på at hoppa mi klarte og sette fast hode nede i bøtta. Hun fikk hanken over ørene, så den ble låst fast:P Så gikk hun og slang på hodet og gikk rundt og var skikkelig forvirret. Det var litt morro og se henne. Men hun ble veldig takknemlig for at jeg tok av bøtta..

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  21:27:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Jeg var en tur på beitet i dag, og en av åringene (NightLight) var veldig interessert i skoa mine :P Hehe. Fremdeles ung og nysgjerrig :) Prøvde å dra den av, men det fikk hun nå ikke helt lov til.. ;) Tok bilde og greier.. X)

nei, hva er det med hest og sko? ;)
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  21:27:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Hesten min er veldig glad i børster. Viss jeg står og børster henne og hun frå tak i en så tar hu rundt ryggen dens med munnen og begynner å sope boksen sin. Uansett hvor hu er, bare hun får tar i en børste begynner hun å sope.

Så er hun også eldig glad i smaken av salen sin og smaken av klærne mine. Hun tar tunga så langt hun får ut av munnen så biter hun rundt den og "slikker" på salen, jakken og helst ansiktet mitt. Dette er noe hun alltid har gjort, ingen vet hvorfor. Og hun slikker ikke egentlig, det er mer som om hun slenger tunga opp og ned , ganska hardt noen ganger...
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  21:57:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hesten min skal helst ete ALT han...tilog med inseks spray ville han spise...
og bite me halveis i rumpa er jo skøy syns nå han, men jeg er ikke fullt så enig....
og spise børster ja det vil han gjerne gjøre om han fikk dem...=)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/07/2005 :  22:39:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Urolig mye morsomt en hest kan finne på

De er intligente dyr. jeg kan knyte kute på knute og andre knuter og krulle dusken. Men allikevel så kan hoppa mi klare og åpne den. Så hver gang jeg skal hente noe, og hun står bunnet fast. Så er hu ute på tunet og beiter. Aner ikke hvilke knuter jeg skal bruke jeg. Ingen som funker:S

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  22:57:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Hehe. ;)
Hoppa mi har det med å åpne flasker hun! Hun tar tak i korken og tar opp flaska og vrir på en mrekelig måte.. Hun har jo ikke fått den skikkelig opp enda men hun drikker av flaska..
Hun liker også veldig godt å ta av meg rumpetasker ol. Hun tar tak i spenna og biter den akkurat passe hardt opp. Det er liksom akkurat spenna hun tar og ikke klærne mine.

De er jo så søte og se på når de holder på slik da.

Når det kommer til sko spiser hun dem bare ;-)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 30/07/2005 :  20:35:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Av og til tror jeg forhesten min vet at jeg er klien. Hvis det blir en glippe mellom t-skjorta og ridebuksen når jeg eks bøyer meg litt ned er han ofte borti og kiler meg med mulen, beveger den litt frem og tilbake hehe. Tror han prøver å få ta i kanten på t-skjorten min. Håper han ikke klyper meg en dag :)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.