hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Countryfestivalen i Seljord!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Countryfestivalen i Seljord!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 17/06/2005 :  10:13:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Jeg skal på Countryfestivalen i Seljord i Juli og lurte på om det er flere her fra forumet som skal dit? Hadde jo vært kjempegøy å ordnet ett"møte"/treff om vi var flere her fra Hestemarked der oppe

jalla

Skrevet - 17/06/2005 :  23:21:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke Seljord, men Skjåk! Kom dit i stedet da:) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2005 :  22:29:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
hadde tenkt meg til seljord, men blir ikke noe ta :(
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 07/07/2005 :  15:04:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg og to venninner vurderer å reise dit=) Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 08/07/2005 :  01:06:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Weingi: JA,kom til Seljord,da Det er helt KNALL der oppe og det ville vært enda"knallere"om det kom forum-folk/likesinnede dit

Jeg skal på Dansebandfestivalen i Seljord,også(drar i mrg.)Må få med meg"det som er"av festivaler når det først er sommer

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 08/07/2005 :  17:43:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
mange syns vi er rare som liker country og danseband, men det er faktisk ganske god stemning på slike steder=) *Åsmund Åmli Band* wee Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  23:37:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Yes,Åsmund Åmlid Band er DRIT KULTOg det samme er E-76,Ole Ivars, Hellbillies osv.

Kom hjem fra Dansebandfestivalen nå i dag og bortsett fra blåmerker på knærne,kul i hodet og brukket eller forstuet hånd så var det KNALL GØY I allefall helt til jeg tryna og besvimte og ble fraktet til Røde Kors

Jeg blir vel ikke kalt for snubblefot og lille promille for ingenting

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 12/07/2005 :  23:18:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Klart vi skal til Seljord, det er jo tradisjon!!! Er 6. året jeg reiser dit nå =)
Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2005 :  03:06:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Torhild: Knallbra Da er vi allefall"noen"hestefolk med sansen for Country her Vi får vel nesten lage en liste med"treff-personer"her,hadde jo vært gøy å møtes der oppe
Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  23:36:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Weingi og Torhild: Hvis dere har lyst på et par kalde øl og litt hesteprat så har vi Campingvogna bak hovedcenen/stallen,øverste hjørnet mot elva Tlf.nr.mitt er:926 84441.Bare å slå på tråden om dere ikke skulle finne fremMen vogna er gammel og fæl(hvit og beige)og med stort brunt fortelt.Står en sort Mercedes stasjonsvogn på utsida.Koselig om dere stikker nesa innom
Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 30/07/2005 :  11:40:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
jada, og her sitter jeg og må jobbe...fy søren, fikk melding fra venner som er der oppe, jeg og vil! men åsmund åmli kommer til jæren 20 august, det er jo noe da=) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.