hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hei!!!!=D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Hei!!!!=D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Proffemeg!

» VIP

Skrevet - 28/07/2005 :  15:15:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haloen! Jeg har en hest som heter Amadaus som jeg skall håppe 170 me når han blir ca 11!
Hva skal jeg gjøre får og få han flink til når han skal håppe når han ksla blir 11??

takk på fårhond!

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  15:18:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Øh...!? Du er så garantert fake, da!? Hvis du drømmer så utolig om å ha en egen hest, så kan du lage en ordentlig vip og skrive at du har skikkelig lyst på hest, og du skulle ønske at du hadde det slik, men du trenger ikke utgi den for noen andre og finne på ting sånn!
-Don`t just talk to the horse, listen to the horse- Gå til toppen av siden

Monroe

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  15:19:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMonroe  Svar med kopi av melding
Hei!

I følge det du skriver på VIP'en din om at du har startet siden du var 4 år, så burde du egentlig kunne det selv!
Gå til toppen av siden

Proffemeg!

» VIP

Skrevet - 28/07/2005 :  15:22:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du er steike helvettes frekk HORZIGIRL! Du tror sikkert fu kan massssse om hester å fu er sikklig flinkere enn alle andre...!
jej er meg kan ikke du godta meg sån jeg er???????????????

monro: jeg kan det jeg vil bare se vile metoder dere bruker!!!!!!!!!!!
Gå til toppen av siden

Monroe

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  15:30:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMonroe  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Haloen! Jeg har en hest som heter Amadaus som jeg skall håppe 170 me når han blir ca 11!
Hva skal jeg gjøre får og få han flink til når han skal håppe når han ksla blir 11??

takk på fårhond!

Opprinnelig postet av Proffemeg!

Du spør hva du skal gjøre, ikke hvilke tips vi har!!
Gå til toppen av siden

Proffemeg!

» VIP

Skrevet - 28/07/2005 :  16:04:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
ååå va så om jeg skriev LITT feil!
PIRK litt mer da!!!1
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  16:06:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
*hehe* Hvorfor skal du hoppe 1,70 egentlig? Er det et mål i seg selv? Om du tenker å ri stevner på 1.70 så vet ikke jeg om noen klasser som går på dette nivået. De internasjonale grand prix-klassene som arrangeres i forbindelse med OL, VM og World Cup'er etc går i 1.60.

Mitt første råd er å bytte ut andalusieren med en annen hest. Du kan antagelig kjøpe en egnet hest til et par millioner om du tar kontakt med en av de store sprangrytterne. Andalusiere kan nok hoppe lave klasser i sprang, men jeg tror den rett og slett blir for kompakt og for tung i kroppen til å hoppe de høyeste klassene.

Forresten så arrangeres det et veldig stort stevne i Spania som heter Sunshine Tour. Stevnet går intensivt i 1-2 måneder og arrangeres mellom jul og påske cirka, hvert år. Her kan du jo starte

Lykke til.. 25 år, det vil jeg tro.. *haha*

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  16:10:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
*hihi*

Hmm.. Her er Amadeus og Figaro en og samme hest. En shagiaaraber med navnet Amigo. Og her var visst islendingen også.

PS: Er det ikke slik at når en islandshest først er tatt ut av island, så kan den aldri importeres tilbake? Merkelig at faren din har islendingen hjemme på Island en tur da.. Mulig jeg tar feil her, og at denne regelen er endret, eller at det faktisk aldri har vært sånn.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 28/07/2005 16:14:49 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  16:33:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kan virkelig en welshponni hoppe så høyt som 150 cm?? ( Står i vipen din, Proffemeg ). Har selv en welshponni men gud hjelpe meg hvis han skulle greit og komme seg over så høyt...

Og jo Spoff, du har rett ang det med Island!

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  16:39:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Spoff: hvordan fant du de bildene på andre nettsider?

Synes forøvrig bare at sånne falske Viper er helt latterlig. Stakkars folk som ikke har noe bedre å gjøre. Å stjele bilder fra andre sider og hevde at de er sine.. gud så patetisk!

Hestemarked burde gjøre noe med slike løgnere
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 28/07/2005 :  16:57:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå fikk jeg latterdosen min i dag også!

Ja... Øhm... For det første så er det ikke mange som skryter av at de er så og så flinke hele tiden. Hvis jeg sier det at jeg kunne ri før jeg kunne gå og at jeg hoppet en 160 bane da jeg var 9 år og sånt, virker ikke jeg litt overselvdigger da???

Og skrivinga... Du skal være 25 år uten å kunne skrive rett? Rimer ikke for meg.

Og bildene: De var kopierte som Spoff beviste.

Men at du skal hoppe 170 med han når han blir ca 11 tviler jeg på. Han er jo altfor kraftig bygd for det, så jeg tror du bør følge rådet til Spoff og skaffe deg en annen hest.

Men enkelt og greit: Det du bør gjøre for å klare å hoppe 170 er å ha en hest som har kapasitet til det og trene og trene og trene.

Enkelt og greit.

Forstår ikke hvordan en du som er 25 år kan snakke slik til Horzegirl som bare er 13 - 14 år. Virker ikke mye seriøst. Og dessuten så lurer jeg på hvem av dere som tror at "Jeg kan alt". Virker mest som om det er deg.

Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare på dette... Det er jo så idiotisk å lage sånne fantasivip er...

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  17:58:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Spoff: hvordan fant du de bildene på andre nettsider?

<klipp>

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

Jeg har ikke tenkt til å røpe oppskriften steg for steg her, for det er et nyttig verktøy når man skal røpe slike falske VIPer. Men det er lite hokus-pokus over det, og hintet er at Google er min venn.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

€Lucas€

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  17:59:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
At det går an å være så barnslig å oppfinne noe slikt her inne! Her kommer folk for å snakke om tips og spørre om råd om sine hester, og så kommer selveste "proffemeg" og finner på en masse tull...nei vet du hva... Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  20:39:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, det sprøsmålet var jo litt latterlig da:) Men ja- det er også irriterende med slike juske profiler osv. Håper denne profilen blir slettet så fort som mulig.
Hege Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  22:56:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg bare ler av denne jeg. Egentlig synd at folk driver på sånn - for det utelukker dem jo fra å få seriøse svar på ting dem lurer på.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  21:06:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
Uansett om du er fake eller ikke,så må jeg jo si at bjellene ringer litt når du sier at "Jeg skal hoppe 170 med han når han blir ca 11."
Hva slags målsetning er det??
Uansett hva slags hest du har,så er det da vel ingen målsetning?

Det viser bare at du er en "se på meg,jeg er så utroooolig flink,og jeg driter i hvordan hesten har det,så lenge jeg tar meg bra ut på bilder og kan starte stevner..."

Fikk latter'n i dag og,gitt ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.