hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hööks
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hööks
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Akra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  19:08:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAkra  Svar med kopi av melding
hei

Lurt på om noen her har bestillt fra hööks før? Hvor lang tid tar det før pakken kommer?

Skal bestille masse utstyr snart Venter bare på lønning

Kald- eller varmblods ønskjes kjøpt neste år! =)

Opal

» VIP

Skrevet - 26/07/2005 :  22:45:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min erfaring med Höôks er at det er laaaang ventetid på varene (alt fra 2 uker til over en mnd - dette synes jeg er lenge når andre aktører på markedet leverer i løpet av 2-3 dager) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  22:45:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Når jeg bestiller pleier det og ta et par uker så kommer pakken i posten. Har aldri hatt noen problemer med leveringstider o.l. hos Hööks.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  23:15:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Ventet 6 uker på en ridebukse jeg.. 3 dager før jeg fikk den fikk jeg beskjed om at den desverre var forsinket...
Buksen var dårlig kvalitet og - glidlåsen foran gikk i stykker etter 3 gangers bruk

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  10:57:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hööks er kjent for laang leveringstid, sjekk andre debatter ang. hööks og leveringstid(bruk søkefunksjonen). Derimot har de bra utvelg, noe som kan være praktisk hvis du vil bli spart for portoen fra å bestille flere steder. Skoies og Løwenborg er nok de nettbutikkene med best service og kjappest levering. Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  11:21:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
hei.. vil annbefale skoies.no der får du pakkene kjapt og det er bra utstyr der:)
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2005 :  13:20:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har aldri hatt noen dårlige erfaringer med leveringstid fra høøks. Har alltid fått pakkene på posten ca 1 uke+ noen dager etter bestilling..
Men kommer kanskje litt an på hvor i landet man bor også kanskje..
Gå til toppen av siden

IrisVisted

» VIP

Norway

Skrevet - 01/08/2005 :  20:29:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrisVisted  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIrisVisted  Svar med kopi av melding
synes at du bør prøve Skoies og/eller Min Hestebutikk.no disse to har jeg godt erfaringer med (kort leveringstid, hjelpsomme, bra utstyr osv)

høøks derimot har lannnnng leveringstid + at en del av lærutstyret er stivt og ridebukser er det dårlig smekk på og til slutt på en del av dekkendene er det dårlige sømmer

menmen det var min mening

"Love looks not with the eyes, but with the mind, and therefore is winged Cupid painted blind" Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.