hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er rett og slett lei av dette forumet.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Er rett og slett lei av dette forumet.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  01:27:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
kanskje tråder som er over 2 månder siden folk har svart på bør slettes?

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Nei, jeg synes ikke det.

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  01:31:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
eller lage en egen tråd for gammle temar så folk kan gå inn og se hvem som er gammle isteden for og bruke den søke fuksjonen som virkern når den vil Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  01:40:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Om du ser i overskriften at det atter en gang diskuteres wintecsaler, look away then... Om det gjør deg så vondt..

Så lenge hestemarkeds søkefunksjon ikke fungerer særlig bra, og det ikke står en stickytopic "LES HER FØR DU POSTER" så kan det kanskje ikke forventes at gamle emner taes opp? Forøvrig synes jeg gamle emner er langt mer interessant enn "åssen farge har du på rommet ditt-tråder", men dropper da ikke ut av mixen pga det. Hopper bare pent over.

Dessuten er det veldig mange gamle tråder som absolutt har sklidd ut og som kan taes opp igjen med en litt ny vinkling. Og om dere klarer å hoppe over disse trådene, er de da veldig iveien?
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  02:59:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Mange tråder som kommer om igjen ja,men det betyr jo ikke at vu trenger slette den nyeste vel?Eller bli sur for at nye medlemmer tar opp gamle emner(som de faktisk ikke vet er tatt opp før).

Kan være greit å ta opp gammle emner i grunn,kansje du lærer noe nytt og endrer mening og oppfatning eller kansje du fremdeles mener det samme.Uansett så lærer du sikkert noe nytt.
Og det er ikke alltid det er like gøyt å lese en 20 siders lang debatt fra 2002,når du heller kan ta det opp på nytt og få meningene til alle medlemmene som er kommet etterpå osv...

Men skjønner godt de som blir lei av at det er 10 emner om samme ting,men det er jo bare til å la være og lese de det!Verre er det ikke.

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 22/07/2006 :  09:15:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Sjønner hvordan du har det Bustetrollet. Jeg hadde en liten pause for en stund siden. DVS bare titta innom uten å gidde å skrive noe særlig.
Ta deg en pause du, så får du nok lyst til å begynne igjen.

Er enig og uenig ang å lage nye debatter om gamle emner. Det er jo tull å finne opp hjulet på nytt.
Men samtidig så tenker jeg "herregud, den tråden er jo eldgammel og ut-debattert (er det et ord?)" hvis jeg ser at en fersking har svart på en tråd som er noen uker gammel...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  09:42:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nei, de bør ikke slettes, de eldre trådene, men noen bør kanskje låses? Slik at det går ann å lese, men ikke svare...
www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 22/07/2006 09:43:27 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/07/2006 :  11:12:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
De nye trådene bør bli låst, der det i slutten av tråden blir lagt ved link til den gamle tråden.

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 22/07/2006 :  11:17:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nei, de bør ikke slettes, de eldre trådene, men noen bør kanskje låses? Slik at det går ann å lese, men ikke svare...

Opprinnelig postet av Mari^_^

DET VAR EN GOD IDE!

Synes også det blir feil når gamle emner blir dratt frem. Feks en tråd som er 2 år gammel, jammen da hadde jeg en annen hest som jeg foret annerledes, red annerledes osv. Litt dumt om folk tror at det er den nye som plutselig gjør slik og slik osv... Så jeg synes sperring på gamle tråder var en god ide!

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 22/07/2006 :  11:33:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg ser ikke helt problemet med flere like tråder. Om det er to år siden det ble startet en nestn lik tråd som i dag, er det forsåvidt irrelevant. Mange brukere har kommet til på to år, og en god del gamle brukere vil ha fått ny kunnskap eller endret mening.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  15:40:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sperring av gamle tråder er jo helt greit, forutsatt at man ikke blir irritert om noen lager tilsvarende nye.
Helt enig med de andre her som sier at man forandrer mening om mange ting etterhvert som man lærer og kan dermed ha andre opplysninger/synsvinkler å bidra med i en ny debatt.
Om man aldri skiftet mening eller kunne forandre seg var man vel heller låst og da har man vel ikke så mye i forumet å gjøre?
Det har ikke noe med feil eller rett å gjøre men meningene forandrer seg gjerne med alder, erfaring, personlig utvikling, hvilken type hest man har osv.

Jeg koser meg her inne har lært så utrolig masse. En av de tingene som sitter best og som jeg har hatt mest bruk for er Longeringsdebbatten til Bente! Ei som turde å si HJELP og fikk MASSE gode svar, om både 1 og 2 liner, jeg skjønnte plutselig cluet og bruker det jeg lærte der hver dag, det er plutselig GØY å longere. Aner ikke om der var en tilsvarende dabatt fra før eller ikke, det var i alle fall DENNE jeg lærte av så jeg er glad for den (-:

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  17:22:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Skjøner ikke problemet i at det er flere gamle tråder som blir igjenopptatt. Ikke se på dem om det er irriterende da...
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  17:35:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Det er da nesten ganske nøyaktig et år siden Kristine lagde denne tråden, og hun er jo fortsatt her så.. Så lei kan hun ikke ha vært! Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  18:14:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fnise...
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  18:41:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Haha! Gammel "nyhet" blir så god som ny ;) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/07/2006 :  20:02:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, jeg er her. Men heldigvis så har jeg blitt litt mer voksen enn den gang. Når jeg så at denne tråden kom opp ble jeg redd!

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.