hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Er rett og slett lei av dette forumet.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Er rett og slett lei av dette forumet.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Bustetrollet

Skrevet - 26/07/2005 :  15:08:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja som dere leser. Jeg er drita lei! Dere tenker vel hvor rar jeg er nå. Men litt pga. at det starter så mange tråder som har vært oppe før. Mange Nye som lager mye tull.. Og ja! like før jeg slutter og ta en kikk innom..

Hva skal jeg gjøre da?

Redigert av - Bustetrollet den 26/07/2005 15:09:21

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  15:22:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Husk at de som er ny ikke kjenner til hvordan man kan bruke forumet, og derfor vil de samme emnene komme opp igjen nå og da. Dette er forresten diskutert en annen plass om jeg ikke husker helt feil nå.. :)

Og selv om jeg har vært her en stund, er det mye jeg ikke kan, og som jeg glemmer av og til, som feks å redigere (men jeg klarte det nå!!) ;)

Hege
Redigert av - Hege J den 26/07/2005 15:23:46 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  16:01:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det er kanskje da vi som har oversikten og kjenner tidligere debatter bør gripe inn og gi henvisninger? Jeg pleier å gjøre det, slik at man slipper og finne opp hjulet på nytt hver gang. Å hjelpe på denne måten vil antagelig være til mye hjelp for de nye som spørr om "gamle" ting.

En annen ting er at det ikke ville vært noe forum om vi bare skulle vært de gamle.. Det er omtrent bare jeg som har vært her fra dag en, og som fremdeles holder koken. Er endel andre gamle da, men de fleste var her ikke helt i starten. Fra den gang har forumet blitt mye bedre synes jeg. Det er ikke lengre bare debatt, men også endel sosialt over det. Det liker jeg.

Men selvfølgelig.. Det er helt valgfritt om man ønsker å være her eller ei. Er man lei, så er man lei.. Da finner man på noe annet å gjøre.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 26/07/2005 16:03:10 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/07/2005 :  00:03:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er ganske så enig med dere;D Men liksom, alle de nye bare fyrer løs, og ikke bruker søkefunksjon og regelvett i det hele tatt! Kjempe fint med nye medlemer. Men de kan jo oppføre seg litt mer som folk, og les reglene først. Blir så mye tull på diskusjonene som er unødvendig.

Kjempe bra at "mix-folka" har vært litt mer på hugget i det siste.

Men enig med deg spoff; det er sosialt;D

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  00:51:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Hehe. Jeg må le litt da. Her klager du over at folk starter nye tråder i hytt og gevær uten å se om det finnes lignende tråder fra før av. Ta en titt på denne. Synes jeg bare ser noen likheter Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  01:13:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det har alltid vært nye brukere her, og det har alltid vært slik at de trenger litt tid for å tilpasse seg. Jeg er som sagt veldig glad for at det kommer inn nye folk her, og håper de vil bli. Vi får heller være flinke til å bruke søkefunksjonen vi. Vise dem at det er lurt, og at de debattene som har vært tidligere allerede er en enorm kunnskapsdatabase det er fullt mulig å bla gjennom.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/07/2005 :  14:16:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Raqgnhild; Ja, jeg ventet egentlig på denne komentaren

Gå til toppen av siden

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  14:26:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Men det er jo litt vanskelig å skulle lete gjennom HELE forumet for å se om det er et emne som er blitt brukt før, fordi søkefunksjonen funker nesten ALDRI hos meg... Men jeg prøver jo å finne de fleste så godt jeg kan...Og selv om det er et tema som ligner på det jeg feks skal lage, betyr ikke det at det er helt likt, eller at de svarene jeg ville ha har blitt skrevet i det emne!
-Don`t just talk to the horse, listen to the horse- Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  17:26:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men det er jo litt vanskelig å skulle lete gjennom HELE forumet for å se om det er et emne som er blitt brukt før, fordi søkefunksjonen funker nesten ALDRI hos meg... Men jeg prøver jo å finne de fleste så godt jeg kan...Og selv om det er et tema som ligner på det jeg feks skal lage, betyr ikke det at det er helt likt, eller at de svarene jeg ville ha har blitt skrevet i det emne!

Opprinnelig postet av Horzigirl

Hva er det som feiler hos deg? Hos meg tar det dessverre litt tid før siden med søkeknappen og det hele kommer opp. Men når først siden er oppe, er den klar for søking. Jeg opplever en sjelden gang at jeg får en feilemlding i form av noe timeout-ting, men da har det alltid fungert å utføre samme søk på nytt, så får man treff.

Horzigirl
» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  17:58:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHorzigirl  Svar med kopi av melding
Vet dette er VEEEEEEEELDIG off topic, men hvordan lager man sånn kopi av melding:S?

Jeg skriver inn søkeordet på sida, og trykker søk, og da kommer det bare opp en side med masse rare tegn som jeg ikke forstår:S

-Don`t just talk to the horse, listen to the horse- Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  00:05:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Finn det innlegget du vil lage "kopi av melding" av, og så klikker du på det lille ikonet av en lilla pil som peker på et ark, ikonet finner du overnfor innlegget, hvor datoen på når innlegget er skrevet står!

Satser på at du får det til nå ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2005 :  06:32:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

<klipp>

Jeg skriver inn søkeordet på sida, og trykker søk, og da kommer det bare opp en side med masse rare tegn som jeg ikke forstår:S

Opprinnelig postet av Horzigirl

Det er det som av og til skjer med meg, men da søker jeg bare på nytt. Da pleier det å fungere.

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  01:15:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
tull!
www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  01:19:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
er du lei mix`en eller at folk ikke er enig? Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  01:23:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Men noe som også skal sies, er at noen av de "gamle" medlemmene blir irritert når gamle tråder som egentlig er "avsluttet" dras opp igjen av de nye. Det merka jeg godt den første tiden som var her hvertfall.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  01:26:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
kanskje tråder som er over 2 månder siden folk har svart på bør slettes? Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.