hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Miljø Skifte
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Problematferd
 Miljø Skifte
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

RenateogKillan

» VIP

Skrevet - 18/07/2005 :  21:57:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tenker på noen av dere som kanskje har problemer med at hestene deres er sure,uvillige og ikke kontakt
søkende. Dette variere sikkert litt fra hest til hest,men har dere slike problemer eller fler som dere ikke finner ut av. Så bør dere kanskje vurdere å bytte stall. Det er godt mulig at hestene deres ikke trives der de står nå.
Dette sier jeg fordi jeg hadde de problemene med min hest. Hun var sur når jeg børstet,når jeg salte opp og av og til på beite osv. Trodde jeg gjorde noe riv ruskane galt siden hun ikke en gang likte å bli børstet. De jeg kjøpte hesten av sa at hun elsket å bli børstet. Så hva gjorde jeg feil med denne hesten?? For litt siden flyttet jeg hesten min til en ny stall og nå er hun totalt forandret. Nå er hun en fryd å være sammen med og bare snill og grei. Hesten til en venninne av meg som stod i samme stall og flyttet samme dag som hesten min er også totalt forandret og bare til det bedre.

Tenk litt over dette her. Det kan tenkes at hesten ikke triver og trenger et nytt sted.

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 19/07/2005 :  09:20:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Dette stemmer godt ja! Mange hester mistrives på stallen sin og da kan det være en ide å flytte den. Mange vil ikke flytte hesten pga at de selv trives i stallen, men det synes jeg er en smule egoistisk med tanke på at du kan gå hjem om kveldene og hesten som mistrives i stallen må være der dag ut og dag inn..

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

RenateogKillan

» VIP

Skrevet - 20/07/2005 :  20:49:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det er synd at ikke folk tenker over det. Det er mange faktorer man skal ta i betraktning når man har hest og det er en del folk ikke tenker over. Hester er som mennesker. Det er ikke alle som trives sammen. Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2005 :  09:34:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Hesten min har forrandra seg en god del etter at jeg flytta han hjem. Han er blitt roligere både under ridning og stell, og på en måte mer "levende" og kosete. Tror utegang og fri tilgang på for er bedre for han enn stall det meste av døgnet og kun to fôringer daglig. I tillegg kan det kanskje virke inn på hesten at jeg selv også trives mye bedre med dagens situasjon? Gå til toppen av siden

RenateogKillan

» VIP

Skrevet - 22/07/2005 :  21:54:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror det her en del å si at vi trives og er rolige også. Hester merker veldig fort om vi er anspent og stresset. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.