hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Navneforslag?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Navneforslag?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2005 :  23:22:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
he heeey! Highest O'Dreams var tøft;)! Higher Dream og! hmm.. masse bra her:D En av disse kan vi jo evt bruke hvis det blir hingst..;) og J-Diva hvis det blir hoppe!;) Hvis dette blir godtatt av eieren da..hehe..;)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2005 :  15:24:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hei igjen! ville bare si at jeg snakket med eieren til jivi idag, og han var veldig for J-Diva og Highest O'Dream.. Så tusen takk til dere som kom på navnene!:D

hannev

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  23:20:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Artig å gi forslag til hestenavn, så her kommer mine... Hvis hoppeføll: Lady Higero, Iris, Enea, Hera, Nefer, Stella Jivi. Hvis hingsteføll: Tornado (som hesten til Zorro), Hector (Higero), Hermes.
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2005 :  23:35:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hei! Tøffe de og:D Takk!:)

AAndreA

Skrevet - 30/07/2005 :  16:35:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
men det ligner litt på dressurhesten JJ-Viva..??
Synes nå det er litt stilig med en blanding av mor og farsnavn jeg da:)
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2005 :  17:13:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hvem er dressurhesten JJ-Viva?? bare lurte :P
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/07/2005 :  17:23:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Aldri hørt om noen dressurhest, eller hest for den del, med noe navn som ligner på J-Diva, jeg. Det var bare noe som falt ned i hodet mitt :-) Gå til toppen av siden

AAndreA

Skrevet - 30/07/2005 :  17:29:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.norwegianwarmblood.com/
JJ-Viva var jo nettopp med i VM for unghester:)
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2005 :  18:44:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe.. ååå :P Hadde aldri hørt om den før ser du!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

EikenesMaja

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  18:53:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEikenesMaja  Send %s1% en ICQ meldingEikenesMaja  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikenesMaja  Svar med kopi av melding
Hei hvis det blir en hingst har eg ett forslag:Moonshine/Garfield/Rainbow/Milano.Hvis det blir en hoppe:Mishbell/Rosie/Sunshine/Perla.
Var litt rare og ulignende etter foreldrene.

Hest - en venn for livet! <3 Gå til toppen av siden

misstrivial

» VIP

Skrevet - 18/08/2005 :  20:11:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen navnforslag. det er jo foresten ikke nødt å inneholde begge foreldrene eller foreldrenes navn i det hele tatt. Jeg har brukt både fra begge foreldre og bare en tidligere og ingen av dem :)

De to hestene jeg har vært med å bestemme navn på, Lykke My, faren heter Lykke Gutten. Og så er det Scotty`s Alva. Det siste navnet er jeg ikke fornøyd med men men. Moren heter Scotty`s Quatro som igjen er oppkalt etter Volo Scotty en avlshoppe som stod på stallen, alle avkommene het noe med scotty, det ble ganske tøft. Men tilbake til Scotty`s Alva, faren heter Alv Richcrop.

Jeg foreslo Scotty`s Alv, siden det er en hoppe ble det Alva. Kjenner en som lar alle hoppene få en a-ending. Alle beynner med Sør og visst det er hoppe så får de a-ening hingstene ofte en-ening visst det passer. Eksempler sør evita, sør odina, sør pila, sør svarta, sør blesen.

Her er noen foreslag som jeg kommer på i fata, Jivi Joy, Jivi james, higeron, higher on, jivi feliz, (fleiz betyr glad på spansk), Livijivi, jivinala. Jiverion, jivieron, Hiji jaja kommer aldri til å bli ferdig men de tre siste er med mix fra begge foreldrene.
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  13:36:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
J-Diva er jo janncke jarlum, hun ekle dama, med masse sminke som synger svake mennesker... hva med Diva dream :P eller Dream`s Diva

Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  15:21:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Hei!

Skal han sette føll på henne allikevel? Syns hele tiden han ombestemmer seg
Men ville bare si at jeg likte Jivi Joy

Klem!

Mvh. Inga Helene Gå til toppen av siden

EikenesMaja

Norway

Skrevet - 15/09/2005 :  22:28:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEikenesMaja  Send %s1% en ICQ meldingEikenesMaja  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikenesMaja  Svar med kopi av melding
Halloen.Dette emnet er jo helt dødt er føllet komt ellerOg hva skal det hete

Eg har noen andre navn:
Når det blir hoppe:Rosemond,Rosie`s dream,Higerona
Når det blir hingst:Tornado,Comandi,Anakonda`s dream.
Eg håper en av disse navnene blir brukt

Hest - en venn for livet! <3 Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 16/09/2005 :  15:39:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Føllet er ikke komt, Jivi Dream er ikke bedekket engang. Eieren har ombestemt seg, og vil ikke sette føll på henne med Higero.
Han vil heller vente en stund, finne en fiin varmblodshingst som han kan bruke.

Mvh. Inga Helene Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.