hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hööks, høst/vinter 2005
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hööks, høst/vinter 2005
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2005 :  15:33:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Vet ikke om folk har fått katalogen i posten ennå, men ny katalog hadde kommet i butikken da jeg var der i dag iallfall.

Og da er det bare å starte den obligatoriske Hööks-debatten også nå..

Var forøvrig endel tilbud i butikken. Endel ridebukser som har gått ut, og ymse andre ting. Igrunn ikke noe jeg synes var av interesse, men det er sikkert mye av interesse for andre De hadde masse shabraker til 50%. Sprang, dressur og allround.

De har seff nye cordbukser (er vel typisk høstmote). De er kule som vanlig, men vanligvis selges jo disse på salg til vintern så det er uaktuelt. Ellers har jeg nok ridebukser, så jeg skal ikke kjøpe noe på salg i vinter.. Har nok bukser i "dassetype" nå. Må ha Pikeur eller Eurostar.

Endel nye klær. Greit nok, men ikke noe jeg må ha iallfall.

Ridevotter i geiteskinn. Jeg har det fra før (gammel, gammel modell), og de er bedre enn stoffvottene. Men jeg har jo..

Isbrodder! Til mennesker aldtå.. Sånne pensjonistene pleier å ha Kanskje ikke gjøre narr av disse.. Det kan jo være griseglatt, og det er faktisk livsfarlig om man skal ut å leie på en hest.

Ny shabrack igjen.. Helt grei, men ikke noe revulosjon!

Litt nye farger på ting, og endelig har rosa og lyseblå moten begynt å gå over.. Synes jeg er bra Men rødt er også inn.. Det liker ikke jeg. Men blått (ikke lyseblått) er jo fint!

dressurblogg.no

Ina_R

Norway

Skrevet - 11/07/2005 :  17:47:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Heihei..
har bestilt fra Hööks en gang å synes kvaliteten er så som så.. Men skal kanskje innom en tur i sommer, men vil enten innom Hööks ellr Horze.. Hvilken av de ville dere anbefale?
(Har ikke fått noen ny katalog nei)

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 11/07/2005 17:48:37 Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2005 :  20:26:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg har heller ikke fått katalog i posten enda, men den kommer vel snart tenker jeg...

Klær er vel ikke noe jeg trenger heller.... Syns ikke de har så veldig mye fine klær på Hööks jeg. Velger heller andre stederå handle klær.

Isbrodder er ikke dumt å ha! Det kommer jo helt ann på prisen om de er vedt å kjøpe der, men skal i hvertfall ha noen til vintern. Det er godt å ha når man ska leie hest på værste holka.

Ellers så regner jeg med at det kommer noen nye vinterdekken, men de pleier ikke å være veldig billige akkurat...

Får se når katalogen kommer...

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

rohna

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2005 :  19:48:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesiderohna  Svar med kopi av melding
Plukket med meg katalog da jeg var i Borås her om dagen, svensk da altså. Håper den norske kommer fort så jeg får sett tingene med norske priser.
Har planer om noen innkjøp til unghesten min, dekken bla.
TM Outdoor er kommet i ny modell med bogsplitt og pustendestoff. Det er kjempe fint (kikket på det i Borås)- dette ha rjeg tenkt å kjøpe til snella mi !
TM rain har også kommet med bogsplitt og i pustende stoff. Så helt ok ut.

Kjempe fin ridebukse, islands'modell' med helskinn helt ned til kanten og 'vide ben' Deilig mykt stoff, sånn skal jeg garantert ha meg! Flott beige farge med brunt skinn. God å ha på seg.

Gleder meg til alt er på plass i butikken på Skjedsmo, for jeg skal dit å shoppe da.
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2005 :  20:29:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Var på Hööks i dag, må jo dra dit når det først er salg

Kjøpte et vinterdekken til halv pris(kostet egentlig 699,- nå 349,-), ny ridehjelm, den var veldig god å ha på, virket veldig fin, også til halv pris(kostet egentlig 2200,- nå 1100,-) og et par regnchaps. var veldig fornøyd med det jeg handlet i dag

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 16/07/2005 :  13:50:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Helle: Åssen er butikken til Hööks?
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2005 :  14:08:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Butikken til Hööks er helt grei den

Nå vet ikke jeg helt hva du tenker på men tenker du på utvalg, kvlitet eller noe annet?

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

C.R. Lady

» VIP

Skrevet - 16/07/2005 :  14:24:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Di nye tingene legges ut på hjemmesiden deres før katolgoen bler sendt.. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2005 :  16:28:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
noen som vet når katalogen kommer da?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2005 :  22:50:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
noen som vet når katalogen kommer da?

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Jeg fikk katalogen på adressen min i Oslo i dag.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2005 :  23:34:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
er det salg på hööks nå?? visste ikke det jeg...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/07/2005 :  23:36:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det var iallfall salg der på mandag, så regner med at de holder koken fremdeles.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

€Lucas€

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2005 :  10:41:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Off,off! Høst/vinter katalogen minner meg på at sommeren er snart slutthehe Vel, høsten er da bra nok. Kjølig vær, men alikevel varmt nok til å bare ha en genser på. Utrolig fint når alle bladene skifter farge

Vi skal dra til Hooks butikken i Danmark. Gleder meg stort!
Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 18/07/2005 :  12:28:16  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Brodder er faktisk veldig praktisk, i vinter var hele veien speilglatt, da kunne man fort brekt et bein, og det er litt farlig å seile av gårde når man leier på en hest, spesielt om det er en nervøs en. Så jeg syns det ikke var så dumt jeg=)
[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 18/07/2005 :  16:50:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Fikk katalogen i posten idag, som vanlig masse jeg har lyst på:

-Claridge House lærbeskyttere, brune, str pony, til 489,- Litt skeptisk til kvaliteten på CH, noen som har noen erfaringer med produktene deres?? Side 85

-Horsepower Magnificent, Svart/lilla, str 135, til 1199,- Syns bare dette var såå utrolig stilig, men jeg må nok nøye meg med mitt stålblå(som nå er blitt brunt) fra i fjor..
Side 78

-Syns både T.M. ekstra fleece og T.M. pearl fleece var ganske skjønne, henholdsvis kr. 629 og 399
Side 74

-Så har jeg fortsatt lyst på nytt hodelag, da det jeg bestilte i juni(hh aachen, s47) var for lite, men bare neseremmen! Syns dette var litt rart, da Don ikke er den hesten som er "feitest" over nesen?? Noen synspunkter?
Likte godt CH m kryssneserem til 569, men er fortsatt litt skeptisk til CH, og jeg rir vanligvis Don på aachen..Fin farge da..
Side 43

-Parkasen på side 8 var lekker, syns bare det virker litt merkelig å ri med?

-Ny ridebukse har man jo alltid bruk for, likte både cordbuksene(Cognac) og hhs Check-ridebukser(svartrutete), men syns de var litt dyre til å være uten skinn? 749 og 729 i str. 36.
Side 3 og 7

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 18/07/2005 :  16:55:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Ang. brodder er det faktisk kjempelurt å bruke Brukte ihvertfall det på alle leieturene i fjor vinter med hesten min, og det er mye bedre å gå på glattisen med... Litt merkelig inni stallen da, kjennes ut som platåsko som fester seg til alt mulig Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.