hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hööks, høst/vinter 2005
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hööks, høst/vinter 2005
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2005 :  17:04:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Liker godt Horsepower dekkenene, noen som har noe erfaring med disse? Spesielt Winter/Fleece og Cozy Quilt var søte.

Lærbeskytterene (sene og bakbein) var også fine og liker rutete ridebukser, har litt yst på de(Horsehead Check)

Ellers så det ikke ut som om det var så mye nytt, bortsett fra gjerne kleskolleksjonen, som jeg egentlig ikke er så interessert i :P

Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 18/07/2005 :  19:58:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Savner mer shettis utstyr i hööks jeg.. ponny størrelse blir for stort da Rosalita er ei nokså snerten lita berte;o) Dekken får jeg hvertfall der, og det er vel egentlig bare et regndekken som puster til å ha liggende på lur og reflekser jeg behøver.. Men har man kjøpe dilla så har man kjøpe dilla;o) Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 18/07/2005 :  21:06:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Liker godt Horsepower dekkenene, noen som har noe erfaring med disse? Spesielt Winter/Fleece og Cozy Quilt var søte.

Opprinnelig postet av MissEva

Jeg har det lyseblåe bobledekkenet de solgte i fjor. Det er tykt og deilig, og går langt opp på manken:) Er helt klart yndlingsdekkenet mitt. God passform, og sjønn design..Brukte det så og si hver dag fra september til mars. Eneste minuset er at brystspennene løsnet litt i sømmene, men da hadde jeg som sagt brukt det masse.

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 18/07/2005 :  21:16:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Fikk katalogen idag... men tviler på at jeg kommer til å bestille noe derfra. Mye fint, men sitter igjen med den følelsen at det ikke er like lekkert og fancy som det ser ut på bildet (sånn i likhet med at den fine buksa i H&M katalogen ikke var like fin på meg som på modellen...hmm...merkelig...)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/07/2005 :  22:23:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Masse fint!

Kjøpte et par av de nye showmaster sjabrakene,lå veldig godt og fine duse farger!
Kjøpte også de nye CH bakbeinsbeskyttere i lær,utrolig gode og myke,bra passform!
Horsepower turnout vinterdekken, utrolig fin brunfarge og lå veldig godt! så da er vi klare for vinteren:)
Ellers er det masse annet som en alltid vil ha!
Synes det er mye fint og kvaliteten er blitt bedre, men mye av rideklærne blir for "stæsja" synes jeg..men smak og behag!:)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/07/2005 :  18:56:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk katalog idag, men tviler på at jeg kommer til og bestille noe.. Er ikke så begeistret for hooks.

Redigert av - Bustetrollet den 19/07/2005 19:03:23 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 19/07/2005 :  22:38:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Gledet meg til Hööks-katalogen skulle komme, som alltid. Mye unødvendig tullball, men noen ganger treffer de "spiker'n på hue". Bare ikke denne gangen; jeg syns ikke det var noen ting jeg bare måtte ha.

Med andre ord skuffet Hööks høst- og vintersortiment.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 19/07/2005 :  23:19:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Fant heller ingenting jeg har lyst på i denne katalogen (bestiller uansett svært sjelden hos høøks pga dårlig service og laaaaaaang leveringstid).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 20/07/2005 :  16:55:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
bestilte 2 dekken i dag jeg (eller mamma bestilte og betalte ;) )
det t.h rain til 529, og ute dekken til 629...

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2005 :  22:50:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg å venninna mi benyttet oss av "spesialtilbudene" og jeg kjøpte i tillegg en sånn strikket skjerm som jeg syns var pen =) Har faktisk ikke fått katalogen enda. Har ikke fått noen små tilbudsblad engang siden jeg skifta adresse....:S Menmen, får bare bestille ny ;)
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/07/2005 :  19:34:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Fikk katalogen for noen dager siden, men blir vel itj bestilt nå fra denj=)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 21/07/2005 :  19:49:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Fikk katalogen for noen dager siden..men kommer nok ikke til å bestille.. Synes det er for lang leveringstid! Skal innom tre hesteutstyrsbutikker imorgen og da blir det nok handling ja!:)
Men er jo igrunn mye greit i høøks, har bestilt fra dem før men ble så irritert over at de brukte så lang tid på å levere varene at jeg heller handler andre plasser.

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 21/07/2005 :  22:20:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal bestille ridebukse, ridehansker og sokker derfra. Bare sånn bomullsridebukse, gidder ikke å betale mer enn 500 kr for ei ridebukser. Og ridehanskene og sokkene var de som var på tilbud. Fikk katalogen for noen dager siden. Synes egentlig de hadde mye fint denne gangen også. Og forresten så synes jeg ikke leveringstida er SÅ lang... Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 21/07/2005 :  23:28:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Nesten bedre å likeså godt ta seg en tur til butikken synes nå jeg, da får man sett varene uten modeller også ;)
Men det er jo ikke alle som kan det da selvfølgelig...
Nei, fant ikke nope som imponerte meg der nei. Litt skuffet.........

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/07/2005 :  00:10:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Noen som vet hvordan Horsepower-dekkenene er i str.? I forhold til Thermo Master f.eks.
Var noen pene helskinn ridebukser jeg likte godt, men det var ikke nytt i år da.
Ellers så kommer jeg nok til og prøve de nye shabrackene de har.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.