hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Leveringstider!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Leveringstider!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  12:27:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Heisann!

Må snart bestille noe utstyr, siden det er så dårlig med hestebutikker her jeg bor!

Så jeg lurte på hvor lang tid diverse nettbutikker bruker på å sende varene?

- Høøks
- Horze
- Skoies
- Løwenborg

Hadde vært flott om noen visste hvor lang tid ca. de butikkene ovenfor bruker på å sende varene!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Olithyon

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  12:36:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg har kun bestilt fra Høøks, minhestebutikk, og Børjes-tingsryd. Høøks brukte 6-7 uker, minhestebutikk ca 1 uke, og Børjes-tingsryd (svensk) ca 1 uke.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  12:38:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hööks bruker lang tid, og har sjeldent alle varene du skal ha inne på lager. Om du handler fra internett ser du når varene kommer, og om de er på lager, noe som er et pluss. Men jeg har gitt opp Hööks på grunn av leveringstiden og servicen (Fikk kjeft da vi klagde på en vare...).

Horze er veldig kjappe, selv om de må sende fra Finland. Fikk sikkerhetsvesten min derifra på ei uke. Har dog ikke handlet mer derifra, men var veldig fornøyd med det ene kjøpet.

Skoies er min nye 'hjertesten' når det gjelder nettbutikker. De er veldig kjappe med å sende, og har en upåklagelig service. Er det noe de ikke har inne, så ringer de og sier i fra, og spør om du vil ha noe annet istede. Forsendelsen går på ei uke hit til Trøndelag, sikker raskere til deg som bor sørafor. Du får også med en liten gave i pakken.

Løwnborg har jeg aldri handlet fra, fordi det er så dyrt...

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 10/07/2005 :  14:12:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hööks bruker lang tid og har dårlig service. Er de utsolgt for noe av det du har bestilt så ettersender de ikke varen hvis den koster under 150,- (hjelper ikke om du har bestilt for mange tusen i utgangspunktet).

Horze har kortere leveringstid og er nok den butikken der du får mest igjen får pengene, synes jeg. Lave priser og god kvalitet - passer en fattig hesteeier bra! :)

Skoies har kjempegod service! Leveringstiden er kort, og du får stort sett alltid med en liten gave når du bestiller derfra - koselig. :)

Løwenborg har kort leveringstid, men opererer med en litt annen prisklasse enn de andre hestebutikkene du har nevnt.
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  14:34:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hööks leverte til meg på ca. 2 uker, forutsatt at varen var inne da.

Horze er så kjapp som de kan for å si det sånn, men de har sporing på pakken, det er høvelig.

Skoies er vell rimelig kjapp og super service!

Therese
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  15:11:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Hööks er ikke kjent for kjapp leveringstid akkurat... Varierer veldig, med det er nok den nettbutikken jeg er minst fornøyd med når det kommer til akkurat det..

Horze og Skoies har ganske normal leveringstid.

Jeg liker å bestille fra Løwenborg hvis jeg skal ha noe som haster, de sender på dagen:)
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  21:24:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Hööks bruker år og dag på å sende deg varene, dersom de har de på lager. Nå kommer det straks en ny katalog derfra, så av "sesongvarene" er det sikkert ikke mye der har igjen. Når jeg forsøkte å bestille derfra fra en uke siden hadde de èn av omtrent ti varer..

Skoies brukte under en uke da jeg bestilte derfra.

MinHesteButikk brukte tre dager på å sende pakken min! Hurra! (Jeg bor på andre siden av landet.)

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 10/07/2005 :  22:06:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er oxo mest fornøyd med Horze,Skoies og MinHesteButikk da disse leverer varene raskt Og som nevnt tidligere får man en ekstra gave på Skoies Høøks er leeeeenge siden jeg bestillte noe fra, men etter at vennina mi kjøpte sal derifra og det tok mange mnd før hun kunne sale hesten med SIN sal så no way! Løwenborg har jeg aldri bestillt noe fra pga prisene!
Har "funnet" en ny plass, stall grenaker i Bardu, som er rimelig og har litt av hvert.Har bestillt ny FinnTack bukse og det var skikkelig service for å få rett bukse o.l. Minuset med denne butikken er at den finns ikke på nett, så man må ringe dit, men servicen er topp så da så

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  22:18:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Stall grenaker er ingen ny plass for meg Har handlet der i snart 4 år, Skal faktisk dit i morgen!
Therese
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 10/07/2005 :  22:45:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Ikke bestill ifra høøks ihvertfall..! Jeg bestiller ikke varer derifra lengere da det tar år og dag før varene kommer..! Både skoies og horze har god kundeservice, godt utvalg og kort leveringstid. Anbefaler begge disse leverandørene!
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2005 :  17:40:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hmm.. nei, høøks er på en måte siste utvei! de bruker jo som regel 2 uker, og så syns jeg ikke at de har så mye bra utvalg lengre heller. Er så mye av det samme som går igjen.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2005 :  19:09:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvor ligger denne butikken grenaker da?

liker ikke høøks, synes det er dårlig service og kvalitet der, og det er faktisk ikke så billig der som mange skal ha det til... Liker veldig godt skoies, super service ;D

ellers så liker jeg også Lillestrøm hest og hund veldig godt(ikke handlet over nett da men)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 11/07/2005 :  19:42:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Stall Grenaker, Jon O Eggen

Telefon: 77 18 45 62

Adresse:

Postboks 229
9365 Bardu

I Nord-Norge for de som ikke fikk det med seg :)

Therese
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 11/07/2005 :  21:27:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Gå for Skoies eller Horze. De leverer kjapt, og er både billige og bra. Bra service også..
Hööks vil jeg ikke anbefale...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 12/07/2005 :  11:39:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ææh.. Og jeg som har bestilt fluedekken fra hööks! *se for meg at Cisco ikke får stått ute i sommer fordi jeg får dekkenet som julegave i stedetfor* Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/07/2005 :  12:13:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har kun bestilt fra Hööks og er sånn passe fornøyd, men synes d er litt dårlig at de ikke ettersender varer de ikke har på lager..

Har skoies butikk?

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.