hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Rosa reflekser
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Rosa reflekser
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 09/07/2005 :  01:02:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som husker de rosa refleksene hööks solgte? ("hvordan går det an å glemme de"he..he) Noen som vet om hvor det går an å få tak i slike? Var inne å så på hööks sine nettsider, men de var der ikke.. Må ha reflekser til Rosalita(shettis), og hun hadde bare vært såååå søt med rosa reflekser..

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  09:49:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Min datter har en slik rosa halerefleks, om du vil vil kjøpe den er det bare og sende meg en mail. Den ble brukt bare en gang, så en kan ikke se at den er brukt ;o)
Mailen min står på vipsiden.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  10:19:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har lest at krav til CE-godkjent refleks er at de er enten hvite/sølv eller gule. Dette betyr ikke at alle hvite/sølv og gule refleker er CE-godkjente, men det betyr vel at de rosa ikke er det.. Iallfall etter hva jeg har lest. Kanskje det er derfor Hööks har sluttet med dem?
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 09/07/2005 :  11:04:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
jaja.. sånn kan det gå.. tror jeg skal finne ut av det da før jeg kjøper slike til henne.. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  11:19:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
De rosa refleksene har jo en sølvstripe inni, iallfall de jeg har sett :-) Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  14:11:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Er det ikke bare å sende en mail eller ringe til høøks da? Er jo mulig de vet om disse kommer tilbake, eller så kanskje det ligger igjen noe rester et sted?

Jeg fikk det rosa refleks fortøyet til Araberen min til jul et år! Hun ble veldig fin med det! Er veldig fornøyd med det!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  16:58:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
De rosa refleksene har jo en sølvstripe inni, iallfall de jeg har sett :-)

Opprinnelig postet av Formosissima

Er de CE-godkjente? Ikke alle sølvreflekser er det..

Jeg vet ikke om de rosa ikke er CE-godkjente, men leste i en brosjyre om reflekser at kun de gule og sølv/hvite var det. For min del er jo det greit, for jeg ville aldri funnet på å ha rosa reflekser. Blå eller grønne kunne kanskje gått.. Det finnes jo de også. Men for meg er det viktigere at de er CE-godkjente, og har en ok pris.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.