hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - shabrack eller voilock?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 shabrack eller voilock?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  18:09:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hva foretrekker du til hesten? Shabrack eller voilock? selv liker jeg best shabrack, syns de ligger bedre på hesten!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  18:12:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg liker også best shabrack. Syntes det ser finere ut også. Men voilock er greit om sommeren når det er varmt; mindre tøy å svette på ;)

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  18:18:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg liker best shabracken, men syntes også at de tynne Poly Padene er greie og bruke. De er ikke tykkere enn en " tykk " shabrack, syntes at svetten samles bedre i den enn i shabracken. At svetten tas opp fra hesten men kommer ikke gjennom til salen så fort som med shabracken.
Syntes også det er penere som MissEva sier, med shabrack enn med woilock :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  18:21:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er best med voilock, men kun av praktiske grunner. Når jeg rir gir jeg små signaler med pisken og da blir shabracken i veien. Men nå bruker jeg kun antiskli-pad
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  19:55:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Bruker som regel voilock på sommeren og shabrack på vinteren. Men shabracken er helt klart det jeg liker best :)
Therese
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  20:14:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Foretrekker voilock til hverdags, men synes at schabrack med broderte navn og greier og greier er veldig stilig på stevner. Til dagelig rir jeg bare med antiskli-pad. Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  20:46:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg rir bare med sjabraker, syns de ligger mye bedre på hesten, i tillegg til at det er veldig mye penere:) Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 06/07/2005 :  20:58:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Foretrekker også schabrak, men det er nok kun fordi jeg har en BareFoot sal med pad som er ganske så lang og da blir voilock for smått! Ellers er jeg veldig fornøyd med schalocken min som er blanding av schabrak og voilock
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  21:20:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Shabrak :)
Av den enkle grunn at jeg har broderi-dilla! hehe... Har bare en shabrak det ikke er broderi på..

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  21:41:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Foretrekker også shabrack :)
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  22:07:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Er glad i begge deler. Har litt problemer med att enkelte shabracker gnager litt på ryggen til hesten min (enden på midten av shabracken bak) synest derfor det kan være greit med voilock. Bruker ein del saueskinsvoilock om vinteren når hesten er barbert.

Synest det er finast med shabrack nar man starter konkurranse. Da gjerne brodert med hestens navn på.

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  22:50:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg syntes begge deler er like fint - henger meg mere opp i fargesammensetningen jeg da. Det "værste" jeg ser er folk som rir med eks blå shabrack og grønne treningsbanasjer (fargene er fine hver for seg, men...). Folk må skjønne at det skal matche :)
Ellers syntes jeg skrikende farger og mønstre er stygt uansett. Så her på hestemarked en som averterte etter rosa / lilla voilock/shabrack med disney motiv... Jeg vil aldri bli sett levende med en rosa mikke mus shabrack med matchende rosa bandasjer *urk*

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2005 :  23:27:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er så enig, så enig Christine, folk må jo skjønne at ting skal matche!

Foretrekker også sjabrak selv, det er mye penere enn voilock. Og selv om jeg har Barefoot jeg også, så bruker jeg sjabrak fordet, og det går kjempefint. Legger den mellom salen og pad'en, og de går akkurat kant i kant med salen.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 08/07/2005 :  22:39:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Shabrak.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

lienka
» VIP

Skrevet - 08/07/2005 :  23:29:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg foretrekker også sjabrak - rett og slett fordi jeg synes de er penest. Det med at voilockene gir mindre tøy å svette på var egentlig et godt poeng, spørs om jeg ikke burde skaffe meg en voilock også i sommervarmen - her er det svette hester og myye vått tøy for tiden ;) Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  14:05:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Ja takk, begge deler Så lenge den er anatomisk formet (dvs ikke presser ned på manken til hesten), så spiller det ingen rolle om det er shabrak eller voilock....

Hehe Christine, jeg er nok en av dem som synder når det gjelder fargematch, for jeg gir fullstendig blaffen i om hodelag og sal har samme farge (noe de stort sett aldri har siden salene mine er svarte og de fleste hodelag er brune), eller om voilock og bandasjer matcher (er vel ytterst sjelden jeg bruker bandasjer men dog) Har foresten også en rosa shabrak, synes den er litt søt jeg da, siden jeg har jentehest, men har (av en eller annen merkelig grunn) fått mange kommentarer på den

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)

Redigert av - Natalie_S den 09/07/2005 14:08:37 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.