hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Barfoothest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Barfoothest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

silje-iren

» VIP

Norway

Skrevet - 08/07/2005 :  03:16:34  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingsilje-iren  Svar med kopi av melding
hei!"

eg har en hest nå så hra våre barfot i snart to år å fungerer fint med dette... men eg fordtår og folk som har hester som ikke fungerer.. men ingen kan si at hesten deres ikke kan gå uten sko,for det er bare tull,ingen hester er født med sko på beina...

men eg ser ikke ned på folk som skor på noen måte for å si det,jeg hadde vertfall aldri satt en sko på min hest igjen..

MVH silje-iren

silje

Lene.

Norway

Skrevet - 08/07/2005 :  11:10:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Denne diskusjonen har vært her "et par" ganger før.....vær så vennlig å bruke søke-funksjonen før du legger inn et nytt (i dette tillfellet gammelt) emne....
Takker for meg. Gå til toppen av siden

Trine og jentefarmen

» VIP

Skrevet - 09/07/2005 :  00:07:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette er et forum der en diskuterer barfothester. Det må da være lov å stille spørsmål uten å måtte tråle gjennom hundrevis av innlegg. Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  01:09:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Synes begynner innlegget er mer "oppfordre til debatt" enn et spørsmål. Da det er sikkert 5 slike debatter på veldig mange sider synes jeg folk kan lese der heller..

Edit: Forumet heter "Høver og hovpleie" så det nok ikke ment til kun barfot-snakk.

Therese

Redigert av - Eikdokka den 09/07/2005 01:10:34 Gå til toppen av siden

Trine og jentefarmen

» VIP

Skrevet - 09/07/2005 :  09:50:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da må du la vær å lese innleggene om barfothest da visst du er så lei av dem. Det kommer stadig nye folk til dette forumet, og jeg kan kose meg med å lese slike innlegg i timesvis da jeg synest det er veldig spennende.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  11:18:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Chipsu: Når man er såpass ny, er det en god idè å sette seg inn i forumreglene før man begynner også ;-) Og i tillegg bruke søkefunksjonen, det er en god grunn til at de er der. Barfot-debatter finnes i det vide og brede. Gå til toppen av siden

Trine og jentefarmen

» VIP

Skrevet - 10/07/2005 :  12:31:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor i reglene står det at det ikke er lov å ta opp samme temaet som har stått før?
Når det gjelder barfothester er det uendelig mange som har forskjellige erfaringer og sterke meninger. Det er et stort steg for en hesteeier å fjerne skoa på hesten. Folk vil være sikre på at de gjør det beste for hesten og har behov for å høre andres erfaringer. Jeg mener det er frekt å svare "Vær vennlig å bruk søke-funkjsonen"

Det er jo bare å la vær å klikke seg inn på innlegg som har dette temaet. Det er ikke verre enn det.
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  12:42:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Chipsu: De debattene som tidligere er skrevet om dette temaet er lange og inneholder massevis av innlegg som er skrevet av mange ulike forumbrukere. Det bedre å lese den gamle debatten da de fleste allerede har uttalt seg om dette temaet. Så kan du eventuelt skrive et innlegg under en av barfothestdebattene om du ønsker videre utdyping / kommentarer til de innleggene som allerede er skrevet. Det er ikke noe vits i at vi skal sitte her og gjenta oss selv hele tiden.

Edit for å legge til de mest relevante diskusjonene:

Barfot? nei takk!:
http://www.hestemarked.no/mix/topic.asp?TOPIC_ID=4873

Barfothest:
http://www.hestemarked.no/mix/topic.asp?TOPIC_ID=3795

Fordeler og ulemper med barfot:
http://www.hestemarked.no/mix/topic.asp?TOPIC_ID=2222

Den farlige generaliseringen (barfotdebatten)
http://www.hestemarked.no/mix/topic.asp?TOPIC_ID=1770

Barfothest.com
http://www.hestemarked.no/mix/topic.asp?TOPIC_ID=6087

Barfot - ikke alltid best for hesten:
http://www.hestemarked.no/mix/topic.asp?TOPIC_ID=2561

Barfot eller sko?
http://www.hestemarked.no/mix/topic.asp?TOPIC_ID=5783

Alle som har barfothest(er)
http://www.hestemarked.no/mix/topic.asp?TOPIC_ID=1854

Osv osv osv osv osv....

les gjerne disse debattene - så finner du kanskje svar på det du lurer på.

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 10/07/2005 12:49:40 Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 10/07/2005 :  13:38:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg mener det er frekt å svare "Vær vennlig å bruk søke-funkjsonen"

Opprinnelig postet av Chipsu

Kjære vene.....
For det første var det ikke meningen å være frekk...det var ment som en hjelp siden jeg så du ikke hadde så mange innlegg,og da tenkte meg at du var ny her inne.

For det andre...
Kopi av melding:
Synes begynner innlegget er mer "oppfordre til debatt" enn et spørsmål.

Enig....

For det tredje...
Hvis du har planer om å delta på debatter her,bør du prøve å bli litt mer "hardhudet" enn å tenke dette er frekt..for det er mange her med egne meninger om hvordan ting og tang skal gjøres...og man er ikke alltid enig i hva som er best....

Bare et lite råd.....

Takker for meg.
Redigert av - Lene. den 10/07/2005 13:41:21 Gå til toppen av siden

Trine og jentefarmen

» VIP

Skrevet - 10/07/2005 :  23:12:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ingen er forpliktet til å svare på innleggene og heller ikke lese dem, likevel gjør folk det. Dette er et tema som engasjerer. Selv om dere er gamle "travere" på dette forumet, så er det faktisk mange tusen som er innom hestemarked.no. Istedenfor å drepe debatter, mener jeg dere heller bør la vær å lese disse innleggene. Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 11/07/2005 :  09:03:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Chipsu: Poenget er ikke å "drepe" debatter, men siden det allerede finnes så mange debatter om barfot er det bedre å gå inn på en av dem og si sin mening der. Det er ikke nødvendig å lage en ny tråd / emne når dette allerede eksisterer fra før. Sånn, der har jeg sagt min mening, og trekker meg herved ut av denne "tråden".

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/07/2005 :  12:05:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og hvis det er to ganske like emner. Så tror jeg ikke de som har vært med og svart på den første, gidder og svare en gang til, på et nesten likt spørsmål.. Isåfall hadde ikke jeg vært så begeistret får det!

Gå til toppen av siden

Trine og jentefarmen

» VIP

Skrevet - 12/07/2005 :  00:02:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanskje nye er interessert i å svare, delta i debatten og komme med innspill og meninger.
Jeg gidder ikke diskutere dette mer jeg heller.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.4 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.