hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan leker du med hesten din?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Hvordan leker du med hesten din?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

tabrathe

Norway

Skrevet - 02/05/2003 :  14:52:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da min forrige hest var ung syntes han at det var utrolig gøy å springe etter meg i havna. Vi sprang og sprang så lenge jeg orket.
Han var egenlig redd for fotballer, men når vi var på hytta hendte det at det blei litt fotballsparking. Om ballen ble liggende igjen i havna hans ble den ikke liggend stille så lenge. Han måtte liksom borti den når han "tilfeldig vis" gikk forbi.

Har noen noen morsomme leker de pleier å holde på med? Vil gjerne høre hvordan andre leker med hestene sine.

Redigert av mix1 den 14/05/2003 17:05:31

moi

Norway

Skrevet - 02/05/2003 :  15:05:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Hei.. Hesten min ELSKER når jeg har laang tau og vi er på et åpent område så hu får løøpe ut og når jeg løper etter henne!!... Synes d er så gøy...

Gjør livet til en fest, ri islandshest!
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2003 :  22:35:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
Miriam og jeg pleier å leke med spyleslangen... Hun elsker å ta den fra meg, og riste på den sånn at alt blir vått... hun liker også lek istedenfor læring om du skjønner... Hun kan masse småtricks nå, som å gi suss feks.

Storm elsker å bryte... Han elsker å åpne knuter, leke med vannslangen, leke med sauen, leke med absolutt alt som kan lekes med=) Også han kan gi suss.

Elizabeth, Miriam, og Stormegutten da=)
Gå til toppen av siden

Tussilago

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2003 :  22:47:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei..
Mine hester syns det er veldig gøy hvis jeg løper etter dem på jordet og på en måte "jager" dem, da løper de med halen rett og og syns det er veldig morsomt,men alt med måte...plastposer er oxo festelige og bli "skremt" med,men hvis jeg gjør det så må jeg hvis dem at denne plastposen ikke er fali,de syns ikke det når de har fått lekt litt,da kan jeg ta påsen over ryggen, bena osv....
Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2003 :  12:45:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dølen min (Bottis) liker lek. Jeg pleier å gjøre ting som han synes er annerledes enn det vanelige arbeidet. Som f.eks. få han til å gå oppå paller, løshoppe, leke med andre ting... Og han elsker å stå og bli dulla og kost med. Da ser du at han koser seg helt sinnsykt.

Han liker å leke med andre hester og. Fullblodsen min (Trulte) liker desverre ikke å leke med han... Hun er litt for lady for det tror hun.. Men jeg tar med hesta mine til venninna mi, og hun har en fjordingåring (Birk). Vi satte Bottis og Birk sammen. De leika og leika. Steila masse og løp rundt. Men det jeg la merke til var at Bottis var så forsiktig med Birk. Han sparka aldri ut med beina. Det var så koselig å se :)

TrOuLtEy
Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 11/06/2003 :  19:38:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Colombus og jeg har ingen sånne leker, vi koser mest vi, hehe, iallefall koser han med meg... Men han leker veldig mye med bestevenn-hesten sin på beitet da. Da er ingen av dem spesielt forsiktige...

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 10/12/2006 :  23:55:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding
Vi har ingen spesielle leker vi heller, men han leker ekstremt mye med den lille shettisen han står sammen med ute, de har det super gøy
Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3 Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  00:24:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Vi gjør det samme her, lekking løs. Hesten min springer etter, stopper-svinger når jeg gjør det. Ellers digger han å leke med mulen, og selvfølgelige nappe - unghest...
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.