hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dine favorittsanger/musikk
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Dine favorittsanger/musikk
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2005 :  18:15:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Jeg hører på det meste men liker nok best Danseband og Country.Men kan også høre på disco,heavy,rock og pop Favorittene er:

*Garth Brooks
*Allan Jackson
*Ole Ivars
*Dænsebændet
*Metallica
*Too Fare Gone
*Hellbillies
*Raga Rockers
*Jokke & Valentinerne
osv,osv,osv...

Gå til toppen av siden

-Kristina-

» VIP

Skrevet - 03/07/2005 :  20:28:20  Vis profil  Send %s1% en ICQ melding-Kristina-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kristina-  Svar med kopi av melding
hei hei=)
hører på sånne rolige sanger jeg

Lonestar
Elton John
Picazzo
buggles - video killed the radiostar
Gaute Ormåsen
Eamon
Garth Brooks

Smil til verden, og verden smiler tilbake :) Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2005 :  09:36:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
MC FLY!

http://www.mcflyofficial.com/home/

build me up buttercup(coverlåt)-mc fly- featuring Busted!
Alt med Green Day og den nyeste plata til Good Charlotte : The Chronicles of life and death:)
Mest iPod musikk på meg.. lite Cd plater:)

<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 05/07/2005 :  19:22:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
METALLICA!!!!!

De er bare best...;)

Black Baily <3 Gå til toppen av siden

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 05/07/2005 :  19:27:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Ellers hører jeg på nesten alt.. Finner jeg noe bra, så hører jeg på det;);)
Bare for å være kjedelig, legger jeg inn en liste over dagens favoritter!!!;p Hehehe....;)

Within Temptation
Pantera
Nightwish
Stratovarius
Slipknot
Tenacious D
Alisson Krauss
The Cardigans
Big Bang
System Of a Down
Bryan Adams
Marilyn Manson
Rammstein
Turbonegro
Alanis Morisette
Tracy Chapman
Dimmu Borgir
Span
In Flames
Tori Amos
Red Hot Cilipeppers
Kiss
The Band
Bo Kaspers Orkester
Johnny Cash
Bryan Ferry
Nirvana
Mötley Crüe
Coldplay
Jeff Buckley
Eva Cassidy
Magnet
Minor Majority
Kurt Nilsen
Surferosa
Ane Brun
Madrugada
Led Zeppelin
Black Sabbath
Jim Stärk
Velvet Revolver
Thomas Dybdahl
Enya
Nick Cave
The beautiful people
David Gray
Neil Young

Inga&Sleipner

Norway

Skrevet - 05/07/2005 :  19:29:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseInga&Sleipner  Svar med kopi av melding
Sånn er livet...;)
Jeg lever og ånder for musikk jeg da!! og har det veldig kjedeliiiiiig akkurat nå...;)

Ullsokken

Norway

Skrevet - 05/07/2005 :  21:39:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Musikk er en stor del av livet mitt, og veldig viktig for meg. Da er det til å irritere seg grønn over at jeg nesten ikke kommer inn på noen konserter/festivaler, siden der er det 18 årsgrense eller det som verre er. Men èn gang jeg fyller 18 kommer jeg sikkert til å skifte mening, og være glad for at de der "barna" ikke flyr rundt i konsertlokalet..

Jeg hører omtrent bare på metal, men det er jo mye variasjon innen den delen av musikken også.
Hovedsaklig går det i ekstremmetall; black-, death- og thrashmetal, men også noe rock, heavy- og doommetal. Blir bare mer og mer ekstrem med åra ser det ut som.

Jeg hører også litt på gammel folkemusikk(!)

Vet ikke hvorfor/hvordan jeg kom borti denne musikken. Antar at jeg startet med Metallica og at det bare "ballet på seg". Var temmelig på huget etter å sjekke ut mye band hele tiden i en periode.

Hvilken musikk som "duger" kommer helt an på dagsformen.
De albumene som spilles mest nå for tiden er:

- Motorhead (best of)
- alt av Windir
- alt av Isengard
- Darkthrone: Panzerfaust
- Nattefrost: Terrorist (Nekronaut Pt. 1)
- Carpathian Forest: Strange Old Brew
- alt jeg har av My Dying Bride
- Testament
- Furze
- Candlemass
- Burzum
- Celtic Frost
- Sarcofago
- Shining
- Bathory m.m

Favorittbandet er vanskelig. Windir, sier jeg i denne anledningen (er ikke sikkert av jeg kan stå for det om to måneder).

Band jeg ikke liker er for eksempel Dimmu Borgir, Vintersorg og Otyg (jeg fikser ikke Vintersorg's vokal), Cradle of Filth, HIM (lovemetal meg opp i rumpa!)...

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 05/07/2005 21:43:00 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 05/07/2005 :  21:46:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Musikken, og ikke minst tekstene (som forøvrig handler om litt mer enn love, i miss you, heaven, summer osv), fascinerer meg veldig og jeg føler meg liksom hjemme i musikken.

Opprinnelig postet av Kristine & Ibrahim K

Dimmu Borgir's tekster.. facinerende?!

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 08/07/2005 :  01:41:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Inga&Sleipner:

Mööötley:D<3 Glemte å skrive opp de. Men blandt så mange (gode) band, glemte du å skrive maiden....? eller bare hører du ikke på de? er maidenfan tvers igjennom..:P

Er på Trænafestivalen no, og har nettopp sett Jim Stärk, helt grei musikk som fenger =) Skal se Big Bang, Kaizers og noen flere som jeg ikke husker... Menmen..:p

-Marte Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 08/07/2005 :  11:09:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Skammesjå, det er mange sanger jeg liker, jeg kan jo nevne de som er spilt mest på iTunes-listen min:

Three Doors Down - Landing In London (438 ganger),
Lifehouse - Trying (120 ganger),
80s - Moving Picture - What About Me (102 ganger),
Wazari - No More (90 ganger),
Zapchud - tg05preview04kekekeke10hi (79 ganger, dette er en av låtene til kjæresten min, er ikke sikker på hva den -egentlig- heter),
Johann Pacelbel - Canon In D Major (62 ganger),
Collateral - Shadow On The Sun (59 ganger),
Our Lady Peace - Sell My Soul (57 ganger),
Kaktuskaffe - Tiden er Din (56 ganger),
Resident Evil 2 OST - Escape From Hellview (50 ganger).

Men sånn -egentlig- er jeg veldig fan av band som Creed, Live, R.E.M, Barenaked Ladies og Lifehouse.
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 08/07/2005 :  22:25:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av Formosissima

Kanskje ikke så veldig lurt å lande i London nå, med tanke på terror og slikt...

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 08/07/2005 :  23:36:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av Formosissima

Kanskje ikke så veldig lurt å lande i London nå, med tanke på terror og slikt...

Opprinnelig postet av Ullsokken

Haha. Huff. Men sangen er fin, iallfall når man sitter i Oslo, og kjæresten befinner seg 2 mil fra Røros, og det er over 1 1/2 måned siden man så hverandre sist.. :-s
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  14:28:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Favoritten har alltid vært R.E.M. (konserten i Oslo i juni var helt rå, eller hva syns du Guro??;)), liker ellers alt av LIVE, og det meste av Counting crows, Pearl jam og Greenday. Liker også gode gamle Beatles:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  15:43:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg eeelsker The Beatles:):) Bare beste gruppen ever, altså! Ellers liker jeg:
* Kaizers Orchestra
* Katie Melua
* Robbie Williams
* Gåte
* Like A Virgin, Madonna
* The Cardigans
* Killing me softly
* Robyn
* En eller annen med Kylie, som jeg aldri husker navnet på;)
* Echoo med et eller annet band
* Etter at jeg var i Stockholm har venninnen min fått meg skikkelig dilla på Norsk Harry-jalla musikk a la Odd Nordstoga, Ravi og DJ Løv..hjelp!;p

Hmm..sikkert masse jeg har glemt her nå (som vanlig, *gullfisk*..), men ihvertfall noe av det jeg liker:)
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 09/07/2005 :  15:46:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Glemte Maroon 5 og Gwen Stefani:) Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.