hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tv Shop...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tv Shop...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

popo

Skrevet - 12/08/2005 :  18:09:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen her som har noen erfaringer med kjøp av noen av produktene fra Tv Shop?

Mye,eller noen ting hadde vært kjekt å prøvd,men er så mye styr hvis man ikke er fornøyd.
Skulle gjerne ha prøvd ut noen av de trenings produktene.
F.eks: Ab King Pro, og den lille saken som er for magemusklene.Husker ikke hva den heter.Men det er den som sier klikk 3 ganger.hehe...

hadde vært kjekt med svar

PS: Star fiber moppene/klutene er døds bra,funker seriøst slik de sier.
Også magic bullet er bra...

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 12/08/2005 :  19:04:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
hehe, ser du virkelig på tv-shop? Jeg kommer iallefall ikke til å kjøpe noe fra tv-shop..
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  21:15:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det noen her som har noen erfaringer med kjøp av noen av produktene fra Tv Shop?

Mye,eller noen ting hadde vært kjekt å prøvd,men er så mye styr hvis man ikke er fornøyd.
Skulle gjerne ha prøvd ut noen av de trenings produktene.
F.eks: Ab King Pro, og den lille saken som er for magemusklene.Husker ikke hva den heter.Men det er den som sier klikk 3 ganger.hehe...

hadde vært kjekt med svar

PS: Star fiber moppene/klutene er døds bra,funker seriøst slik de sier.
Også magic bullet er bra...

Opprinnelig postet av popo

Skal du SERIØST kjøpe sånn magemuskel trener? Da er du rimelig besatt. Ingenting kommer av seg selv, heller ikke magemuskler. Man får ikke "six pack" av annet enn hard trening, samt lav fettprosent.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  23:25:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, har latt meg forføre av Ab King Pro noen ganger jeg også, men ikke så langt til at jeg engang ser etter telefonen. De som er me i den reklamen har personlige trenere som kjører dem meget hardt, så det er ikke bare den maskinen alene som har gjort dem så slanke og muskuløse.

Sånn for ordens skyld så ser jeg bare på TV Shop for å ha noe lyd på for å bli vekt. Ser egentlig på Svisj, og deretter Disney Channel, men når det bare er dårlige ting der så svisjer jeg lett over alle kanalene. Ser aldri ferdig en TV Shop reklame...

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 12/08/2005 :  23:47:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
mamma kjøpte den greia til og ha på magen og lårene som sender ut strø så du skal trekke inn mage osv!
funke ikke ass satte på høyeste styrke og merket det ikke engang!
bare jalla varer!

læreren min fikk låne for hu trodde den funka men det gjorde den ikke så fikk hu prøve av en annen hu kjenner og satte på fullt og da funket det så hu bare måtte skru den av!!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

*Showjumping*

Skrevet - 13/08/2005 :  00:24:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff nå er det mye hesing!
Flere av tingene på Tv shop funker faktisk, men til et visst punkt.

Jeg selv har kjøpt Ab king pro plus eller hva den heter, "sommerfugl" som man setter på magen eller hvor ellers man vil ha muskler.
Veldig lettvindt å bruke, og den hadde forskjellige styrker.
På laveste styrke kjente jeg ingen verdens ting, så jeg satt den på midterste, da "hakka" det i magen, var veldig ubehagelig, men måtte jo teste den sterkeste styrken og!
På det sterkeste var det som å få heftig elektrisk sjokk, det værste var at den varte så lenge den "sendinga" (for maskinen sender ut elektroder til huden og musklene som gjør at musklene trekker seg sammen) og jeg ble helt desperat etter å rive av den greia fra magen. Men klarte det ikke mens den "surra" akuratt som man ikke så lett klarer å slippe om man får elektrisk støt fra noe annet, men reiv den fort av og solgte den til en kompis etterpå.
Altså prøvde den bare en gang, så vet ikke om den gir noen resultater, men ubehagelig og direkte vondt var det hvertfall..

Ellers bare verker jeg etter å kjøpe mer produkter derfra..! Desverre... =P
Gå til toppen av siden

popo

Skrevet - 13/08/2005 :  21:07:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg selv har kjøpt Ab king pro plus eller hva den heter, "sommerfugl" som man setter på magen eller hvor ellers man vil ha muskler.

Ab King Pro heter vel ikke den "sommerfugl" saken?
Da jeg mente Ab King Pro, mente jeg det trenings apparatet,hvor du må trene som vanlig selv,men som du ligger rett i kroppen. Så du slipper å belaste rygg og nakke,slik du ofte gjør ved sit-ups. Jeg har dårlig rygg og nakke,så derfor lurte jeg på denne.Men kommer aldri til å kjøpe den regner jeg med...

Vet jo selv at ikke mage muskler kommer av seg selv, er ikke så naiv heller.Og uansett er man ikke besatt hvis man kjøper noe fra tv shop,da tror jeg ikke du helt vet hva det er å være besatt..
hadde jeg vært besatt,hadde jeg jo kjøpt ALT fra Tv Shop...
Gå til toppen av siden

*Vellekar*

» VIP

Norway

Skrevet - 13/08/2005 :  22:22:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kunne tenkt meg den treningsvideoen fra TV-shop.
Husker ikke hva den heter, men noen jeg kjenner har prøvd den, og den var veldig bra sa de.
Hater å gå på treningssenter(!!) så det hadde ihvertfall vært ypperlig for meg :)
popo: den skal visst funke veldig bra med rygg problemer osv... kanskje en ide?
Gå til toppen av siden

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2005 :  15:05:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Vellekar*: Mener du den der "windsor pilates" tingen eller hva det enn er??

Vet at muttern kjøpte en gang et magetrenerting instrument, men det ble ikke mye brukt Åsså kjenner jeg ei som kjøpte sånn "strøm mage trener"... Hun sa at hun brukte den en gang og det gjorde så vondt at hun aldri mer brukte den

* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

*Vellekar*

» VIP

Norway

Skrevet - 14/08/2005 :  15:38:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
sPikE: ja, det var det ja. takk :)

Vi kjøpte en sånn aerobic maskin ting for lenge sida... Den ble brukt en gang eller noe, så ble den plassert på loftet, og der ligger den ennå... hehe
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.