hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Optimister????
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 Optimister????
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  09:16:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Hehehe Det er jo litt morro med slike annonser da

Leste for noen dager siden "en slik annonse". Husker ikke ordrett, men det var da ei jente som ville kjøpe seg en misshandla hest Grunnen var at hun hadde så god erfaring, jo villere, galere og mer misshandla, jo bedre!!! Når jeg leste annonsen, hørtes det nesten ut som om misshandling var en egen gren innenfor hestesporten

Forsøkte å lete etter annonsen igjen, men fant den desverre ikke - synd! for den var virkelig noe for seg selv

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/

Redigert av - pre-arab den 13/09/2005 09:18:21 Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 20/09/2005 :  12:40:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
ØNSKER HEST OM NOEN FÅ ÅR

er det noen her som har drømmehesten min?
til neste år så skal jeg flytte til neste år der igjen så skal jeg flytte til en går mest sansynelig.
jeg har hester selv som jeg føler ikke kan lære meg mere.
rase på hesten er det samme egentli kunne godt tenkt meg en blandingshest og gjærne med flekker eller grå. men hjerte mitt slår mest for Shirehester og tinkere.
det er veldi viktig at den er høy.
må kunne sprang og dressur.
så hvis du har ett føll nå som duhar tenkt og trene og selge den når den er færdig utlært så ta kontakt.
gjærne med bilde.....
mvh anita

Trenger vel ingen komentar til denne annonsen

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  13:09:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ØNSKER HEST OM NOEN FÅ ÅR

er det noen her som har drømmehesten min?
til neste år så skal jeg flytte til neste år der igjen så skal jeg flytte til en går mest sansynelig.
jeg har hester selv som jeg føler ikke kan lære meg mere.
rase på hesten er det samme egentli kunne godt tenkt meg en blandingshest og gjærne med flekker eller grå. men hjerte mitt slår mest for Shirehester og tinkere.
det er veldi viktig at den er høy.
må kunne sprang og dressur.
så hvis du har ett føll nå som duhar tenkt og trene og selge den når den er færdig utlært så ta kontakt.
gjærne med bilde.....
mvh anita

Trenger vel ingen komentar til denne annonsen

Opprinnelig postet av TORHILD

hehe la merke til den eg også og det værste er vel att denne personen er ehh snart 19 år .

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 20/09/2005 :  14:36:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke akkurat hestesalg, men syns denne var litt "genial" jeg. En smule useriøs kanskje....?:

hoppe vil bedekkes

Varmblods hoppe vil bedekkes/gå på beite med ridehest/ stor ponni. Rase er ikke vigtigst men gemytt og rideegenskaper (til familiehest/hobby ridehest) bor i nærheten av bergen.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 20/09/2005 :  14:41:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
.......Må også le litt av de hesteanonsene som nesten fokuserer mer på alt utstyret som følger med hesten enn selve hesten. ;) "Du får med de og de striglebørstene, den og den voilocken, fire grimer, bandasjer og reflekser".

Skikkelig fjortis!!

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  15:24:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe, ja.. Utstyret er ikke akkurat det viktigste når en skal kjøpe hest, men det er jo greit å vite hvilket utstyr en får med sånn sett, men det å ramse opp alle salunderlagene, og hvilken farge samt merke de er, er ikke så nødvendig :P! (så en lignende annonnse om det på hestemarked) =)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 08/11/2005 :  21:40:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
************NOEN SOM LETTER ETTER EN BRA STALLPLASS******

hallo alle sammen, takk for du leser dette:)

eg har då ein hest som trenger en halvfor rytter veldig fort. han er en fjroding som hetter bjerg fakse men kalles bare fakse. han er født i
1998-mai-26. han e en vallack, han er innrid og innkjørt. han e driid snille, eller han e jo litt bolten då, men altid glae. han er veldig goe i dressur for å ver 7år:P for isje så lenge siden så lerte eg han galopp fra skritt, han lere fort. di som vett kem eva oppdal e, så seie hu att fakse sga bli verden beste og han e super star hehe:P stolte øve han:P og i sprang e han driid kule, kan ta noen bokk av og til, men før så tokk han någen sinsyge ingen klarte og sida på di, han bokte mange ganger på rad, men nå jør han d ein sjelden gang. han har hopt 80 bane men d gikk sje så bra, men han hade isje hopt så mye då. men han komme snart the og bli driid goe, for eg e me på sprang treninger på onsdager og dressur trenning på tirsdager, så då konne me jo ridd annen hver gang. og når eva kommer til stallen kan vi ri for henne annen hver gang:) og eg sga starta mye ude ma han så du og kan ver me på:)utstilinger, sprang, dressur og distanse. og så sga eg då ver me i NM me han:)

Skjønner dere noe el??
Måtte le litt av denne
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/11/2005 :  22:04:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke gjør narr av annonnsen min

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 09/11/2005 :  00:19:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel skjønte ikke hva stallplassen hadde med dette å gjøre, men resten forsto jeg Om man tenker på forstå hva som blir sagt, vel og merke. Det jeg ikke forstår er hvor mange rare folk som faktisk skaffer seg hest (eller kan de bare ikke gjøre seg forstått på skriftlig vis)? Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.